Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krásné fotky, Ivko. Jenom těm zákazům nerozumím. Proč majitel nechce vyfotit svého koně? Že by s ním nebylo něco v pořádku? Proč stánek nechce vyfotit svoje výrobky? Že by se museli bát ČOI?

3 0
možnosti
Foto

Díky Honzo. Že by konkurence? :-) Koňař je zvláštní, s ním je prý občas těžké vyjít.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, pán s koněm je známý ranař a prodavačky pouze plnily příkaz majitele, tak jsem jim nechtěla dělat problémy. To majitel níže uvedené hospůdky je jiný frajer :-)

1 0
možnosti
Foto

Zrovna jsi natrefila na škarohlídy, ale opodál ti to vynahradili;-)

1 0
možnosti
PM

P64e60t56r 63M84u93r52č98e39k

18. 2. 2017 19:50

Paní Ivano moc hezké fotopostřehy, a s tím focením dneska je to problém.Takže ode mne karma a nebojte se fotit a hlavně to i dát na blog.

1 0
možnosti
Foto

Odpověď výše, nejak jsem se přecvakla ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/