Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Dárek za odměnu

Člověk někdy potřebuje zklidnit myšlenky, vydechnout, načerpat energii. Najít si svůj chrám klidu, kde bývá občas i odměněn. Za dobré skutky? Za to, že nepromarní svůj život nicneděláním? Můj chrám jsou Hukvaldy.

Vzpomněla jsem si na ten výlet v těchto dnech, kdy mám pocit, že něco, co člověk pomáhal budovat se skoro rozkládá. Není podstatné z čí viny, podstatné je, jestli se to podaří zachránit, jestli má smysl za to bojovat.  A k rozjímání přesně sedí atmosféra toho výletu loňského listopadu.

Nervózní, divný den. Pošmourný i v duších lidí. Typický podzimní se zimou za rohem.

 

Majitel krásného koně, kterého jsem fotila, na mě začal řvát, co to dělám. Tak  zde místo vraníka náhrada.

Zdá se mi to, nebo se opravdu usmívají?

Rybáři jsou nezmaři.

 

Cíl v dohledu, ale obloha nepůsobila optimisticky, v dáli již na kopcích ležel sníh.

 

Nervozita pokračovala. V základní občerstvovací stanici mi zakázali vyfotit úžasný sortiment výrobků, který stejně všichni znají, protože je na webových stránkách.

Tedy nebudu propagovat jejich typický a vyhlášený produkt.

Ale jinak se vlastně nic nezměnilo v podhradí, ani v oboře.

 

Ale něco tomu chybělo. Něco, co je mi vždy narozeninovým dárkem. Za dobré skutky? Za dobrý život? Že bych si vloni nezasloužila?

Objevili se, letmo mezi stromy, bleskově od pasu, ne v tak hojném počtu, jako předloni, ale byli tam. Daňci s danělami a daňčaty. Tedy jenom daněly.

A opět je zřejmě zaujala moje růžová bunda.

Spustila se náhlá chumelenice s deštěm.

 

V oblíbené hospůdce U Námořníka mě zasněženou pustili a pohostili i před otvíračkou. Proto tam chodím.

 

Je čas k návratu. Plískanici jsem utekla. I azuro se objevilo.

 

A dokonce se mi podařila i hudební produkce.

Máte také svůj chrám klidu, kde hodíte starosti za hlavu?

Autor: Ivana Pavlisková | sobota 18.2.2017 19:29 | karma článku: 22,43 | přečteno: 356x
  • Další články autora

Ivana Pavlisková

Čtyřnozí závodníci

Ano i chlupatí čtyřnožci závodí. A ačkoliv je zima a logický by byl report ze závodů psích spřežení, pojďme se trochu letně ohřát. A připlést se chlupáčům do cesty.

13.1.2019 v 16:53 | Karma: 19,21 | Přečteno: 342x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Typicky vánoční

Tak máme zas typické Vánoce posledních let. Na blátě. Nevím, které už jsou takové v řadě, ale přesně vím, že toto jsou moje sedmé Vánoce, kdy na Štědrý den směřují mé kroky do psího útulku. Myslíte, že sedmička je šťastné číslo?

24.12.2018 v 16:09 | Karma: 23,17 | Přečteno: 516x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Schizofrenie

Začarované slovo. Skandální slovo? Co kdo může, co nemůže, čeho je schopen a neschopen, co je schopen rozpoznat a co ne? Že to není typické vánoční téma? Zkusím vás přesvědčit, že trochu ano.

22.12.2018 v 11:56 | Karma: 19,31 | Přečteno: 465x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Černá je dobrá, nejlepší

Že máte dost všudypřítomných slevových lákadel spojených s černým pátkem? Že černá v životě značí smutek? Přesto nelze popřít, že černá má cosi do sebe. Elegantní, klasická, společenská, tajuplná. To je černá kočka.

25.11.2018 v 19:24 | Karma: 23,50 | Přečteno: 435x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

I ty stará zřícenino!

Mnozí v kategorii ...sát, mi jistě dají za pravdu, že občas něco loupe, tu zabolí, ale pořád to ještě ujde. Tedy se člověk může cítit dotčeně, když neuctivá omladina konstatování z nadpisu utrousí mezi řečí vaším směrem.

4.11.2018 v 18:27 | Karma: 19,73 | Přečteno: 484x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  12:30

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Ve vaně mi spí cizí muž, nejde vzbudit, volal na policii zoufalý majitel domu

24. dubna 2024  12:29

Policisté na Havlíčkobrodsku vyšetřují neobvyklý případ. Do domu v Úsobí se v úterý večer...

Naučená omluva, bez upřímné lítosti. Za pokus o vraždu dívky dostal Ukrajinec 19 let

24. dubna 2024,  aktualizováno  12:27

Krajský soud v Plzni odsoudil na devatenáct let Ukrajince Viktora Veselovského, který se loni v...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/