Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-)Bylo, Ivko, aspoň na chvíli!

1 0
možnosti
Foto

Jo Jitko, chvíli bylo fajně, i když hlučno ;-D

0 0
možnosti
Foto

Prahu mám za humny, takže ji navštěvuji dosti často. Proto asi tu pražskou nádheru a rozmanitost už nevnímám... a to je možná ten důvod, proč mi tolik krásných míst uniká..Skvělé fotky ;-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ano člověk musí občas dále než za humna, aby viděl to, co občas přehlíží a pak si všímal i běžně věcí rozmanitých. :-)

0 0
možnosti
JN

Shodou okolností jsem v Praze tento týden pobýval jakožto pedagogický dozor na exkurzně-poznávacím zájezdu :-). Ty čtyři dny tam bylo opravdu blaze, zda bych tam chtěl žít trvale, je věcí druhou...

0 0
možnosti
JN

... jinak za blog karma. R^

0 0
možnosti
Foto

Tedy Ivo, stihla jsi toho opravdu hodně.;-)R^R^

1 0
možnosti
JR

J26a15r86a 35R15a68n51k

6. 11. 2016 19:47

Moc hezke, k #1 Synagoze vodim vzdy sve pratele z Kanady a strechy jsou pro ne unikatniR^

Dnes mi chybi ti ctyrnozi:-)V

0 0
možnosti
Foto

Uprostřed turistického ruchu hledat psy byl nadlidský úkol. Tak aspoň jeden a jeden výklad umělých koček. Ale zase budou, Jaro. Díky :-) Střechy , věžičky, prostě stověžatá :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, jako moc pěkný R^

1 0
možnosti
Foto

R^Ivko, to se Ti povedlo, zdravim Te uz zase do dalky, bylo to fajne:-)

2 0
možnosti
Foto

Bylo Honzo, dík. Jsem zvědavá, co se podaří Soni :-) prý mě 5x mazala, tak možná mě smazala úplně ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jak tak koukám tak já Pražák, na spoustě míst s těch fotografií nikdy nebyl. Možná mi to přijde moc obyčejné se po Praze procházet jen tak a tak zase trajdám po různých jiných končinách. :-)

1 0
možnosti
Foto

Taky trajdám většinou někde jinde :-) díky za zastavení.

0 0
možnosti
Foto

Jezdím rád do Prahy a ještě raději z ní pryč.....R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/