Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavlisková, Pavlisková, zahlédl jsem tam pět kousků na talíři. Můj děda doporučil po každém jídle udělat tisíc kroků, to bylo, Ivano, zřejmě splněnéR^

1 0
možnosti
Foto

Chtěla jsem dokonce na vysílač vystoupat po schodech, ale bylo mi to zamítnuto . To byly malé kousky, mohlo jich být pět . ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Koukám, že sis Prahu opravdu užila.:-) A máme tu zimu a mokro.;-)

1 0
možnosti
Foto

taky pořádně nevím jak tam je:-)

0 0
možnosti
Foto

Já jakožto rodilý pražák už tyhle krásné věci v našem hlavním městě často nevnímám, já spíš vidím tu každodenní realitu - hluk, špína, přecpané MHD a obchody, neochotní lidé (ale i spoustu ochotných :-)!), věčný spěch a stres , atd.

Takže když ve "svém" městě objevím něco nového nečekaného, tak je to moc milé překvapení! Koneckonců, já Prahu v zásadě miluju.V

Díky za Váš pohled nepražáka, Ivo.:-):-):-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuji. Tak nějak se všude snažím vidět něco svým pohledem. :-)

0 0
možnosti

Praha je architektonicky velmi krásná! Kdyby v ní žili i krásní lidé, asi by byla moc dokonalá...vše musí být vyvážené..škoda, že vede spíše ta architektura. I když, někdy k nám hovoří mnohem více a srozumitelněji, má své kouzlo a tajemno, svůj klid, svá tichá zákoutí. Obyvatelé jí ten profil tak nějak, z mého pohledu, kazí...a přitom stačí tak málo...chovat se jako člověk.

Dle fotek soudím, že jste ušla pěkný kus a stálo to za to! ;-)R^

2 2
možnosti
Foto

Stálo, hlavně závěrečná zastávka V Korunní ;-D Díky. Ano Praha má své kouzlo a pravdou je, že na Žižkově bylo docela příjemně. Až na ten rambajs ve vyhlídce :-)

3 0
možnosti
Foto

Jo, je tu hluk, pořád;-DR^ Fotky krásné:-)

2 0
možnosti
JS

Pěkná fotoreportáž :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Díky Jani, takové sbiraniko, jak to šlo při cestě. :-) Už mažu dle doporučení ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/