Diskuse

Chci sníh!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, nějak nestíhám a málem jsem tento článeček přehlédl. Každopádně už poprašek sněhu je a hned je veselji. A tak jen zbývá popřát zdraví, štěstí, lásku a dobré světlo v roce 2016.

0 0
možnosti

Hezká prdelka .-)

1 0
možnosti
Foto

Zviřátka ji mají hezčí ;-D

0 0
možnosti
Foto

Že není sníh ale oceňují ty srnky, které mají dost potravy.

2 0
možnosti
Foto

Kdyby byl sníh aspoň na hřebenech, asi by se nešplhaly tak vysoko. Zase bych ji ale nepotkala :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivo, to je krása! Úplně se tam vidímR^;-)

2 0
možnosti
Foto

Bude....třeba v květnu:-)

2 0
možnosti
Foto

Může být, ale radši jezdím na kole v květnu, než v prosinci :-)

1 0
možnosti

Patřila jste k těm, kterým v létě vadilo to pěkné teplo? Já doufám, že ne.;-)

1 0
možnosti
Foto

Stydím se, ale patřila. Já nemám moc ráda teploty přes 30. Ale moc zimu taky ne, mrazy pod -10 už jsou mi taky moc. Já vlastně asi nevím , co chci ;-D

1 0
možnosti
Foto

Mám objednaný sníh do Prahy na 1. a 2. 1.. Aby Nanda viděla, jak to vypadá. Trochu Ti pošlu, poprášíš si trošku to nejnutnější a bude!:-) Ale fotky máš krásné i bez bílé!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

;-DProsím na 3.1. upravené silnice. Nerada bych se přidala do party s rozbitými auty.;-)

0 0
možnosti
Foto

J15a54n46a 88M36a91j69o42v74á

27. 12. 2015 18:19

Jééé, srnečka :-).

Byli jsme letos tamtéž, jen jsme šli z Bečvy R^

1 0
možnosti
Foto

Srnečka byla celkem zcela náhodně, zmizela mezi stromy a pak jsem překvapeně zjistila, že tam ještě stojí. :-) Chtěla jsem jít původně do Bečvy, ale přes víkend je všelijaké spojení, tak jsem to radši vzala zpět na naši stranu :-)

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Hm, sníh. Jen abychom ho jednou neměli moc.;-D

2 0
možnosti
Foto

No kdyby bylo aspoň tolik, co je v Praze na kalamitu ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/