Diskuse

Chci sníh!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J34a33n 57P43r47a81ž92á15k

27. 12. 2015 17:16

R^Bezva fotky a určitě krásný pocit, když jsi pak dole viděla, jak ostatní čekají na lanovku, aby je vyvezla tam, kam jsi to zvládla po svých. Prý se chystá výrazné ochlazení, tak třeba dorazí i ten sníh:-)

3 0
možnosti
Foto

Díky Honzo, přišlo mi to komické, když jsem viděla nahoře ty davy, které přijely od Rožnova autama, další vyplivovala lanovka, i ty hospody a stánky musely pak prskat ve švech. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Pěkný výšlap.:-) Ale nechceš toho nějak moc?

1 0
možnosti
Foto

Dík, Klárko. Chtěla jsem se zeptat jeho božstva Radegasta, ale byly kolem něho davy. A navíc jsem odmítka půl hoďky před tím pivo. Asi by mě stejně nevyslyšel. :-)

1 0
možnosti