Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivko, jeden R^ za odvahu a jeden R^ za hezke fotky:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Honzo, za odvahu klepu na rameno i sobě. Protože jak jsem šla nahoru a počítala a zpívala si po schodoch .... , tak jsem úplně zapomněla, kam to lezu a zapomněla jsem se i na tom venkovním ochozu bát ;-D Já  jinak takové konstrukce, kde vidím prázdno pod nohami moc nemusím. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivčo krásné škobrtání a výborné občerstvení:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Pavle, tam to nikdy nezklame :-)

0 0
možnosti
Foto

Pehné schodiště :)

1 0
možnosti
Foto

Dík, Karle, ty to umíš líp :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivčo, parádaR^ Když jsi zvládla tohle, zvládneš i tu Prahu;-D

1 0
možnosti
Foto

Jitko na petřínskou vyklušu raz dva, ale někdo mě k ní musí dovézt a pak sundat ;-D

1 0
možnosti
Foto

Už jsem tam dlouho nebyl, nejspíše proto, že je to blízko.....

díky za fotky.R^

1 0
možnosti
Foto

No to nejbližší okolí člověk často zanedbává. Dík za návštěvu.:-)

0 0
možnosti
Foto

tak panoramata jsou to luxusní:-)

1 0
možnosti
Foto

Však hlavně na pivovar jsem nesměla zapomenout ;-D

1 0
možnosti
Foto

Však to pořád říkám, nahoru to jde snadno.;-D

1 0
možnosti
Foto

No jo, Klárko, ale 385 schodů není 3850 metrů nad mořem ;-D Díky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/