Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak Hukvaldy znám, ale ty plasťáky nakonec...nic moc:-/:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Když ke sklu byl ještě minimálně další kilometr až dva. A pak už jsem odložila foťák, protože se mi zavařil mozek :-)

0 0
možnosti
Foto

J80a42n76a 36M51a60j27o54v25á

19. 7. 2015 22:46

Jé, na Hukvaldy se v úvodu srpna chystáme, díky za "upoutávku".

1 0
možnosti
Foto

R^Příjemně uklidňující obrázky po žhavém dni:-)

PS: "Radka" by též neodmítl:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík. Radek v kelímku byl první, pak jich bylo ještě po cestě několik ve skle :-) Pitný režim musí být.

1 0
možnosti
Foto

Pilná jak včelička, i v tom hicu!;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, mělo to výhodu. V takovém počasí na některých místech nepotkáš živou duši. Nikdo nezaclání do fotek a nemusiš čekat u hradní pípy ve frontě ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/