Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

A Matýsek je jakého plemene? Boloňský psík, Maltézský? Omlouvám se, těžko je rozlišuji.

0 0
možnosti
Foto

Príma výšlapR^:-) Když si vzpomenu, že já se zrovna potýkala s virózou, uf;-(...už je ale líp, i jaro se hlásí, takže vzhůru k lepším zítřkům...;-Dzdravím!!!

0 0
možnosti
DT

R^Krásný výlet. R^

1 0
možnosti
Foto

:-)no o Kopřivnici vím, že do Štamberka vede kolem nějakého ranče cesta převýšením daleko méně náročná než ze Zavišic.:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Kolem ranče jste jeli, já si vybavuju :-) Ale stejně, Štramberk je na kopci z každé strany :-) A v kopřivnickém muzeu , tedy před muzeem, stojí "slovenská strela ".

0 0
možnosti
Foto

Dík, vyřídím paničce :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Příjemný článek do nedělního dopoledne, Ivano. Pozdrav Matesovi od Lindy:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík, vyřídím. :-) Mates prý výlet odskákal nevolností. Hlásila mi panička, že měl blinkací noc. Asi někde v bahně něco sežral . Ale už je mu lépe.

1 0
možnosti
Foto

Pěkné fotky procházky hezkou krajinou. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, škoda nevyužít pěkného odpoledne :-)

1 0
možnosti
Foto

blecháč si to užil..:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Mates je na snehu dokonale maskovan :-)

2 0
možnosti
Foto

Dokonale, zvláště, když už pak chytil bahenní patinu ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/