Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Černá kočka je výborná. Vyzkoušeno. Díky.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^jasněže je černá dobrá :-)

1 0
možnosti
Foto

J79a80n50a 44M35a83j63o61v39á

26. 11. 2018 7:40

Je nádherná, fakt. Jak to děláš, že umíš takhle vyfotit černou kočku??

1 0
možnosti
Foto

Je fotogenická a ráda se fotí. Zvláště v nějaké póze mystického objektu ;-D

1 0
možnosti

jednou mi nějaká madam řekla,že mouratý ), jsou moc obyčejný a tak jsem se na ni po kočičím způsobu podívala a zeptala se- A co je zajímavého na Vás?

černé má moje kamarádka 4, já 5 pruchatých a ještě další barvičky..

1 0
možnosti
Foto

Každá je krásná po svém. V

Veterinářka mi kdysi, rovněž jako majitelka černé kočky, řekla. Všechny kočky se umí tvářit, mají výraz, který vidíš. Ale černé nevidíš do ksichtíku, ta dělá výraz celým tělem.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^když ji miluješ,není co řešit.

1 0
možnosti
Foto

R^Jen jeden detail, tak krásně ji nablejskat není jen tak.;-) Z Máši mi kolikrát vyjde černej flek...

2 0
možnosti
Foto

R^ Černá je jenom jedním z mnoha odstínů bílé, a proto je i jakákoli černá dobrá;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D právě na mě upřela tmavě zabarvená bílá kočka démonický pohled a upozornila, že je čas jít do postele ;-D

1 0
možnosti
Foto

Černýho kocourka jsem kdysi měla a byl stejně krásnej jako tenhle. Dnes mám dvě stříbrné a jednu mourovatou. Všechny kočky jsou krásný.R^

3 0
možnosti
Foto

Bezesporu, jen u těch černých mají lidi někdy nesmyslné předsudky :-)

0 0
možnosti
Foto

J63a96n 57P86r49a68ž30á37k

25. 11. 2018 19:50

R^Je to krasavice, Ivko, my měli kdysi černého kocoura a byl to skokan a lovec par excellence. A mám pro Tebe dobrou zprávu, v útulcích jsou černé kočky na odbyt stejně dobře jako ty ostatní:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, Kočina má asi taky v tlapkách pérka, ale lovecké schopnosti můžeme vyzkoušet jen na imitacích;-D

Je to případ od případu. Dáma má koťata v dočasce a někdy nejsou zájemci. ale snad se jim také zadaří

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/