Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TB

kdysi jsem absolvoval cestu z Prostřední Bečvy na ty Pustevny. měl jsem tam kdysi švagra, .z toho náměstí se šlo až k poslednímu domu po takové polní cestě. Tam bydleli jeho rodiče. Jeho brácha nás tuhle vyhnal z domu s tím, že jdeme na Pustevny. napřed se šlo do strmého kopce, než se došlo na nějakou cestu. Dokonce jsem tu cestu poznal,na vašich fotkách. Na Pustevný se sice došlo, trochu s problémy, . jeho brácha tam měl po cestě spoustu známých v těch domech u cesty. Takže to mělo takový scénář:: kam jdete? Na Pustevny a bráchovi tady přijel švára. No to si musíte dát panáka slívovice na oslavu. Osobně mohu říci, že na Pustevny se sice došlo, Radegasta jsem neviděl, protože těch domů bylo hodně, a když se šlo zpátky tak se to celé opakovalo, ale se slovy aby jste dobře došly..

3 0
možnosti
AR

Ano, na Valašsku je to tam náročné.:-)

1 0
možnosti
PK

Koukám, že pivo točí i za "kapitalismu pod míru. Nebo jste už ochutnala?:-)

0 0
možnosti
Foto

Já vždycky, v euforii poskytnuté tekutiny po výkonu, zapomenu na prvotní originální snímek ;-D

0 0
možnosti
Foto

J18a27n 20P23r71a46ž10á88k

25. 11. 2017 17:04

R^Ovečky žádné. Hodně jsme jich letos viděli na Šumavě, třeba se víc rozšíří i v Beskydech. A pokračující oprava Libušína mě příjemně překvapila:-)

Hezkou sobotu, Ivko, díky za bezva článek:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, skot je možná výnosnější. :-/ Ale jinde jsem ovečky viděla.

Díky za zastavení. Také přeju pěkný zbytek víkendu.:-)

1 0
možnosti
Foto

I55v84a71n 98M66a97r61e90k

25. 11. 2017 16:58

I když místy trochu smutné ,karma . R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Je to pravda. Pokrok a devastace krajiny se projevují, bohužel, i zde.Co bylo dobrého a příjemného, nějak vymizelo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/