Diskuse

Pes se zárukou

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprosto souhlasím. R^

1 0
možnosti
Foto

Kdo trochu chápe psí duši, musí pochopit a souhlasit. Děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Ivko, krásný a Pepin je frajer od pohledu.;-)R^Ten náš zrzavej nájemník si nás tak ochočil, že vrčí, když si chci ulehnout na své lůžko.;-DVedu s ním pak MONOLOG, že půjde zpět do boudy.;-O

1 0
možnosti
Foto

Jituš, nebo ho vezmi na exkurzi do útulku , ať si váží dobrého bydla ! No a že si rychle zvyknul na gauč? ;-D

Pepin je super, snad se mu podaří najít domov :-)

1 0
možnosti

A jak to děláte, že už doma nemáte celou smečku? Nebo máte?:-)

1 0
možnosti
Foto

Odolávám, mám doma dvě kočky, to do bytu stačí ;-D Zase, kdybych měla doma smečku, nemohla bych chodit venčit do útulku. Na mě psí oči neplatí. ;-)

0 0
možnosti

Paní jsem nedaleko od Radhoště, ale ten prostřední by se hodil na pánev. U nás doma to milujeme !!

1 0
možnosti
Foto

Pane, Ennie na Radhošť skoro vidí. A jsem si jistá, že při vniknutí na její pozemek, kdybyste ji na tu pánev chtěli odchytit, by si vás pěkně podala !

2 0
možnosti
Foto

Pořídit si psa není pro každého. Je to závazek, který zahrnuje spoustu trpělivosti ale taky moře lásky (oboustranné) a radosti. Já jsem psa nikdy neměla, ale obdivuju lidi, kteří to s pejsky umí a pomáhají těm, o které se původní majitelé nedokázali postarat. R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Pavli, je to tak. I já si tu cestičku musela najít:-)

0 0
možnosti

Pepin je krásný. Já si teď vzala dvanáctiletého. Hluchého. K devítiletému bývalému agresorovi. Vždy je jen na člověku co si ze psa udělá a zkazit štěně je daleko jednodušší než pak dát dospěláka dohromady.

Lidi, nebojte se psů z útulku, i ty nejhorší případy se dají přeměnit na normální poslušné mazly. A i staří psi si zaslouží něco lepšího než studený kotec.

5 0
možnosti
Foto

R^Už jsem taky slyšela, že mládě nemá špatné zkušenosti a návyky. A od chovatele je prý i "záruka", že nemá infekční nemoce, čímž si nejsem tak jistá...;-)

1 0
možnosti
Foto

Mládě má takové návyky, jaké získá ze smečky, dílče je to možná dáno i původem. Může být agresivní, bojácné, pokud roste jako dříví v lese, případně když je od matky odebráno dřív.

Pokud je to pod dohledem matky, pečlivý chov, ta s chovatelem si tu svoji smečku většinou ohlídá a štěně je pak socializované, netraumatizované. Ale výjimky existují, pochopitelně.

Ale když se mu nikdo dál nevěnuje, ty špatné návyky získá velmi rychle. Respektive dělá to, co je mu dovoleno. Je to stejné jako s děckem :-)

1 0
možnosti

R^

Iv, stejně je to s lidmi... ta zvířecí říše se až tolik neliší. Myslíš, že je znáš a dostaneš klepec. Nevíš o nich nic moc a překvapí :-)

1 0
možnosti
Foto

Platí i pro závěrečný citát . Díky Jani :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/