Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LJ

I jeden z mých příbuzných (69) při výstupu na Lysou dodýchal, pamětní destičku tam však nemá, i tak jich je tam dost.

2 0
možnosti
Foto

To je úděl hor, žadat si oběti. Znala jsem jednoho pravidelného návštěvníka Velkého Javorníku nad Frenštátem. 2x měl na svahu infarkt, 2x ho transportoval vrtulník, podruhé už marně. Ale pro takové lidi je to smrt, jak si přáli. Na milovaném kopci, při milované činnosti.

Horší je, když to potká náhodné poutníky.

2 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/