Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, nevím čím to je, ale čím dál víc mě mrzí, že jsem nedorazil. Muselo to bejt úžasný. Nejne pro ty zachycené dobroty, ale musela tam bejt fajnová atmosféra.:-(

2 0
možnosti
Foto

Pavle, byla. Tož někdy příště. :-)

1 0
možnosti
Foto

No teda, to jsi mě překvapila!;-D Vyzobla jsi to parádněR^

1 0
možnosti
Foto

;-D Však jsem říkala, Jituš. Bylo mi potěšením, díky.

1 0
možnosti
Foto

Konstatuju velice povedené a dobře mapujícíR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Díky, Jaromíre, snažila jsem se vyzobnout to podstatné :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc hezké! Každý z vás to pojal po svém a pořád je na co koukat.:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

A věřím, že každý váhal, co na omezeném prostoru uvést a co už musí z kola ven. :-) Díky.

0 0
možnosti
Foto

R^Téda, Ivko, velká karma a poděkování za vzpomínku na skvělou akci:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo díky, bylo to fajn :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Ivo, to se Ti moc povedlo. Každý vidíme něco jiného, to je moc fajn.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Soňo, bylas vděčným objektem :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Stráž jsi držela dobře.:-) Jo, ráno je krásné světlo... Musela jsi vyrazit snad za kuropění, že jsi toho tolik zvládla obejít dřív, než jsme se probrali.;-):-)

2 0
možnosti
Foto

Před pátou, šla bych i dřív, ale to by ještě i ta černá kočka spala ;-D

1 0
možnosti
Foto

No paráda! Prostě paráda! R^

0 0
možnosti
Foto

Malá mořská víla tam je ;-D;-D

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS