Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádherný fotoblog. Zajímavé místo a kvalitní fotky. R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že interiérové fotky vyšly obstojně.:-)

0 0
možnosti

Tak zase další výlet z "kanape". Děkuji.:-)

1 0
možnosti
Foto

Nevysílí a třeba trochu potěší :-) I já děkuji.

0 0
možnosti
Foto

;-)R^a těším se na ta auta, tam jsem totiž byla....

1 0
možnosti

Priste o krasnych autech? ... to je, kdyz se balon dostane mimo hraci plochu ... ze jo? ... tak to jsem zvedavy .-))

.

Hezka exkurze .-)

1 0
možnosti
Foto

Mimo hrací plochu už jsem byla já, celé mě to zmohlo :-)

0 0
možnosti
Foto

Ale to, co mě zaujalo nejvíc, jste se strachem přelétla. Těch pár křížků před tou dlouhou zastřešenou dřevěnou ohradou je jako co, cípek hřbitova? Čeho jste se bála, měla jste ho tam dát celý, pokud to není jen nějaké soukromé historické pohřebiště.

1 0
možnosti
Foto

Ne , je to celé v areálu Muzea Fojstství, nevynechala jsem nic, kousek dál je starý hřbitov, zrušený, místo něho je parčík.

Nebojte se Vy, já jsem s Kopřivnicí ještě neskončila :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tady ses plahočila!;-D;-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^Krásný článek, Ivko:-)

2 0
možnosti
Foto

Ivo, moc pěkné, v Kopřivnici jsem sice byla, ale už je to hodně dávno.R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Soňo dík, samotnou mě to trochu překvapilo. Těch muzeí je tam dost a na závěr se mi podařilo úplně odrovnat baterku foťáku :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS