Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Kocoura a psa mám venku na dvoře, protože tam je jejich poslání. V bytě nemají co dělat. Kočku jsme měli jen jednou a to jsem každoročně musel v kýblu utopit malá koťata. Přidávalo to jen práci. Teď jak se otepluje, tak nepotřebuju ráno ani budík. Kohout se o to postará už o půl šesté.

0 0
možnosti
JB

Úžasně ušlechtilé, co provozujete s koťaty. Víte, že je to trestné, jde o týrání zvířat, a můžete jít sedět? A vy se tím ještě chlubíte? Jediné, co by vás ospravedlňovalo, je to, že si z nás tady střílíte.

Jinak psy a kočky dělají společnost lidem v bytech po celém světě, a rozhodně ne každý má dvůr. My máme dvůr, zahradu, a čtyři kočky v bytě. Nikdy nebyly dál než na zápraží. A co? Nepotřebujeme, aby chytaly myši. Jsou to naši kamarádi, společníci, stejně jako mamčino Mrně, čivavka na gauči, Bobík, buldoček v pelíšku, atd....

5 0
možnosti
Foto

Beru to jako zvrhlý vtip, jinak bych ke kohoutovi přidala i pana Rečka ;-O

1 0
možnosti
Foto

V půl šesté ráno bych leda tak utopila kohouta...:-/Rv

2 0
možnosti
Foto

Na jednu stranu vím, o čem mluvíte. Kohout v půl šesté ráno, je skvělý. Roky jsem ho slýchávala. :-) Nicméně, když není dvorek, kočka ze dvorku s emusela přestěhovat do bytu. Byl by bez nich smutný.

1 0
možnosti
JR

J45a56r73a 98R17a57n27k

9. 4. 2017 21:39

Skoda, ze jste mel nutnost sem Vas prispevek dat.....topit v 21. stoleti kotata, drsne, nelidske.

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/