Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, děkuji za pěknou reportáž :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, dík za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Velmi pěkné.

Co byste dělala, kdyby Vám svěřili vyprojektovat podle architektonického návrhu takový zámek?

0 0
možnosti
Foto

Za pěkný peníz? Proč ne? :-)

Ale asi bych to raději přenechala jiným, už je mi přece jenom milejší mít volný čas a chodit venčit psy do útulku. I zadarmo. :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak krásné místo a já tam nikdy nebyla! Tak díky za infoR^;-)

0 0
možnosti
Foto

Třeba zlatou svatbu, Jituš? ;-)

0 0
možnosti
Foto

Tam už jsem dlouho nebyla....krása, díky, Ivi.

0 0
možnosti
Foto

Díky, Jani. I já naposledy někdy před třiceti lety.

0 0
možnosti
Foto

R^ Ivo, krásné místo, budeme tam muset někdy zavítat. Díky za tip. Hezkou neděli.:-)

0 0
možnosti
Foto

Soňo, už jsem tam také dlouho nebyla a to před Hradec občas jezdívám.

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to je opravdu nádherně pohádkové, Ivko:-)

0 0
možnosti
Foto

Je, Honzo, škoda, že je část pro opravy zavřená.

1 0
možnosti
Foto

Ale to není ta Medvědí skála, kterou znám.8-o;-);-D

0 0
možnosti
JB

Město Hradec nad Moravicí (německy Grätz[2] polsky Grodziec) leží v okrese Opava a nachází se v jedné ze tří historických zemí Česka - SLESZKU. (Wikipedia)

Přímo v Hradci nad Moravicí je pomníček s vytesaným SLEZSKÝM znakem a první slokou SLEZSKÉ hymny.

Logicky z toho lze vyvodit asi pouze jediné :"je to na severu MORAVY populární svatební místo....;-(;-(;-(

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, leží v Moravskoslezském kraji.

A proč neuvést, že se tam konají krásné svatby? To v cestopisných průvodcích mnohdy nenajdete.

0 0
možnosti
Foto

jeden by řekl...pusto a prázdo...á já tam v létě neměl kde zaparkovat:-)

0 0
možnosti
Foto

Na náměstíčku bývá plno. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/