Diskuse

Dárek za odměnu

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jejda, myslel jsem, že ta zvířata jsou figuríny.:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, zaskočil jsem rád :-)

1 0
možnosti
Foto

Koně poznáte, ale ovci kamerunskou ne? No tohle!:-)

0 0
možnosti
Foto

Však jsem netvrdila, že je to kůň a jiného jsem po cestě nepotkala. :-)

0 0
možnosti
Foto

Hezcí dárečci, ale svačiny se mi zdají částečně nevyvážený:-)

1 0
možnosti
Foto

no, pravda, byla to předobědová svačina a z rumíka už jsem usrkla, než putoval do čaje. :-)

0 0
možnosti
JS

Rozumim, proc zrovna toto misto ...

1 0
možnosti
Foto

Ivko, taky mám svůj chrám, to se ví. Moc pěkná procházka i odměnaR^;-)

1 0
možnosti
Foto

Baže Jituš, to je třeba :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, paní Jarmilo, od Vás mě to zvláště těší.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jen ten úvod není zrovna optimistický... A já chci taky na špacír!;-):-)

1 0
možnosti
Foto

Tož není vždycky posvícení. Však pořád špacíruješ , Klárko :-)

1 0
možnosti