Diskuse

Na houbách

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

teeda úlovek to nebyl zrovna kapitální :-) ale procházka jistě fajn.

1 0
možnosti
Foto

Tož nebyl, lovili jiní, co měli košíky plnější a nebyli zdechlí si zajít pro hřiba i do vody. Jen co mi odložili. ;-D

0 0
možnosti

Zdarec, to je dobrá připomínky, myslel jsem, že to budou houby zimní!!:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdar, vykutané pod sněhem :-)

0 0
možnosti
Foto

Benik se našel a houby mi skoro zavonely, že by dnes byla hluboká omáčka? :-)

0 0
možnosti
Foto

A máš vyřešen oběd, Soňo :-)

1 0
možnosti

Tak to jste došli až na Bílý Kříž? No hlavně, že pes se našel.

1 0
možnosti
Foto

V houbový den jsme na Bílý Kříž nedošli, to bylo spíše bloudění kolem Košárek a Vroble. Ale následně i na Bílý Kříž došlo. Našel, to je hlavní.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Konečně někdo, kdo má houby taky jen na parádu.;-D;-) Ono to sbírání je nějaké nakažlivé, i mamka to v posledních letech chytla.8-o;-D

2 0
možnosti
Foto

No, nějak mě to nechytlo :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivko, to je krásný, Collinka i všichni ostatní...a ty houby!R^;-)

2 0
možnosti
Foto

No, odmítla jsem do košíku i luxusní růžovku. Tož je to muchomůrka ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Ivko, nejkrásnější je, že se Beník našel, i když to bylo o trochu později. A Ty jsi dostala příležitost položit základy svému houbaření;-D:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, zůstanu u kola , případně turistiky. Po pravdě, nebýt nás tam víc, nikdy do toho lesa sama nevlezu. Je to tam jak z hororu ;-D

1 0
možnosti

Krásná výprava, Ivčo R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, že ty máš pejska vycvičeného na houbaření. Já to netrénoval a tak dvě sezony jsem našel akorát......;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavle, na houby je asi Collinka od kolegyně. I když ona je šampiónka spíš přes bažanty. ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS