Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Taky jsem to jednou vzal na lehkou vahu. A pak si hezky poletel s krutymi bolestmi se zapalem slinivky brisni v nemocnici.

1 0
možnosti
Foto

Tak někdy je třeba řídit se radou lékaře i příbalovým letákem. A vynechat slivovici :-)

0 0
možnosti
Foto

Letáky nečti! Pak si nemůžeš vzít ani vitamíny.;-) A o špatném pochopení radši nemluvím, to řešíme denně několikrát.;-D

Protizánětlivé léky tak dlouho po úraze??? To už fakt jen proti té bolesti...

Starý dobrý penicilin je pořád stejně bezpečný, jenže všichni chtějí "něco lepšího".:-P Moje zkušenost s tímto=nikdy víc!

(A ta formulka o nutnosti čtení letáku je v reklamách povinně.:-))

1 0
možnosti
Foto

Když ty to bereš jako profík, ale důvod léků místo rehabilitace mě napadl, že jsem přišla před koncem roku a limit byl vyčerpán, tak mě odbyli nejlevnějším řešením ;-D No teď už nikam nejdu, ještě bych v čekárně něco chytila :-)

1 0
možnosti
Foto

jo...to a to hrozí jednomu ze sta...tisíce...:-)

2 0
možnosti
Foto

Moje antirevmatikum je nebezpečnější 1-10 z deset tisíc ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/