Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Krásní chlupáčci, ať se s léčbou daří :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, léčba konečně zabírá :-)

1 0
možnosti
Foto

Ivko, i my jsme zažili skoro nemožné a díky skvělému zvěrolékaři vše zvládli. Držím palce, šak kurňa víš!R^;-)

1 0
možnosti
Foto

Dík Jitko, dobrý doktor je důležitý. lidský i psí :-)

1 0
možnosti
Foto

J19a54n 52P22r68a35ž59á60k

29. 12. 2016 20:44

R^Čtyřnožci se sice často na veterině brání, ale v jednom jsou lepší než lidé. Nekecají doktorům do léčby a nenavrhují vlastní postupy, o kterých slyšeli od Fifinky ze sousedství;-):-)

Ivko, držte se všichni, však bude lípV

2 0
možnosti
Foto

Presně tak Honzo. Nevykládají moudra , co vyčetli na internetu. Proto jim také říkají lékaři tak hezky - sluníčko, beruško :-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, poznají to. Julišák řve vždycky od momentu, kdy ho naložím do auta, a jak zacítí čekárnu, úplně ztuhne.;-( Ale jednou tam s námi čekal pejsek, kterému to zjevně nevadilo. Celou dobu mi oňufával džíny, o které se předtím otíral Cliff.;-D Panička si myslela, že se chce kamarádit s kočičkou.8-o:-)

Tak ať se kočeti daří!:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Ano , někteří jsou imunní vůči ordinaci a přes nějaké zdravotní problémy neztrácejí chuť do života. A radostně se vítají s lékařem :-)

1 0
možnosti
Foto

Já jsem jednou v čekárně na veterině -v nemocnici -seděla/ležela na zemi. S vlkou Meggy, které bylo už tak zle, že omdlela, já nebyla daleka téhož. Jeden z nejhorších dnů mého života.

Přeju Ti i té krásné blechatici hodně trpělivosti a štěstíVR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Trpělivost růže přináší, tedy uzdravenou kočku. :-)V Díky Ivi

1 0
možnosti
JS

Je to i u zvířat o lidech, Ivi R^:-)

Bude dobře :-)

1 0
možnosti
Foto

Už je výrazně lépe, ale stále chodíme na injekce. Dík. :-)

0 0
možnosti

Moji psi se vzdy k panu veterinarovi tesili. Vsechno je to o pristupu ... doktoru i majitelu.

Nekde jsem videl, ze se kocka znehybni kolickem za krkem ... nevim, jak moc ji to stresuje.

1 0
možnosti
Foto

No možná se tak dá znehybnit, ale nejdříve je ji třeba pro ten úkon odchytit. To je jako když kočka nosí koťata za krk. Ony tak vždy ztuhnou. Ale v případě mého nového kotěte je odchyt docela adrenalinový zážitek. :-)

0 0
možnosti
Foto

když je konec dobrý, pak je všechno dobrý :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/