Diskuse

Haló halo

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, no přemýšlím, jak by se tvářily ty mé krysařice, ale nadšené by nebyly.;-D

0 0
možnosti
Foto

Že by musely šplhat do kopce? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivo, krásné haló,ještě hezčí procházka.Díky a hezky zbytek víkendu.

1 0
možnosti
Foto

Díky Soňo, nápodobně :-)

1 0
možnosti
Foto

Krásná "svatozář"! A to jste fakt chodili v tričkách s krátkým?:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

No, my pěší nahoru ano, dolů už jsme poněkud vychladli. Ale běžcům je to jedno ;-D Ale je to asi měsíc staré, takže bylo přec jenom lépe. :-) Díky

0 0
možnosti
Foto

J51a16n 88P93r93a11ž68á92k

29. 10. 2016 23:32

R^Ivko, tam nahore Ti to moc sluselo:-)

1 0
možnosti
Foto

Ale už je to dřina, Honzo ;-D Dík.

1 0
možnosti

Klára ... hezké jméno ... a sluší vám to spolu .-)

2 0
možnosti
Foto

Ona sluší více lidem. :-)

0 0
možnosti
Foto

Ty že bys to nedala? I když uznávám, že běh do kopce, no...;-) Ještě mi prozraď, kdo dal tomu pejskovi takový jméno?8-o8-o8-o;-D

0 0
možnosti
Foto

Já. Vloni po pivním srazu ;-D Hádej po kom? nenapadlo mě totiž žádné jiné jméno ;-D

0 0
možnosti
Foto

To je hezký! I ta panoramata;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Jsou, i když nejsou vidět :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/