Diskuse

Co je stáří?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkně jsi tí to napsala a zdokumentovala.R^

2 0
možnosti
Foto

Soňo, tož tak , jak to přišlo pod ruku :-) Dík.

0 0
možnosti

Milé ... a šíšovka na konec .-)

1 0
možnosti
Foto

Bez šíšovky by to nešlo. ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkné, pěkné... Ani jsem nevěděla, že senioři mají svátek nastejno se zvířátky.;-)

1 0
možnosti
Foto

Ani já ne, aź odpoledne to na mě někde vykouklo :-)

1 0
možnosti
Foto

karma hlavně za poslední fotku:-)

4 0
možnosti
Foto

Jak jinak, dala jsem si tentokráte záležet ;-D díky.

0 0
možnosti
Foto

Ivano děkuji. Netušil jsem, že budu tématem. ;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Tož co už, na každého jednou dojde ;-D

0 0
možnosti
TT

Moc hezké. Taky znám spoustu takových seniorů. Pojem stáří je opravdu relativní.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu. Je to tak. Znám staré mladé a mladé staré. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/