Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak už se kluk našel, to je dobře :-) :-), posíláme od nás poškrabkání R^R^

0 0
možnosti

J42a18r17a 46R70a12n58k

28. 8. 2016 2:45

U clanku o nalezenem Benikovi neni otevrena diskuse, tak jse to soupla na FB, jste uzasnaVR^

0 0
možnosti
Foto

R^ JAK TO DOPADLO, NAŠEL SE?

0 0
možnosti
Foto

Ivko, tak já jsem tu opožděně, snad se už Beník našelR^

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, myslím, že hledání pejska jsem sdílel na sociální síti. Nevíš jak to vypadá? Jinak za tuto fotoreportáž R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Pavle. R^ zatím nijak. Je olepený kdejaký strom a zastávky a vývěsní tabule, informovány obce, sdružení , útulky na české i slovenské straně. V sobotu snad mohl být viděn, jak se pohybuje směrem k civilizaci, ale není to zaručená zpráva. Jsou tam v okolí lesy a lesy a lesy.

0 0
možnosti
Foto

no...vše nakonec dobře dopadne:-)

1 0
možnosti

Věřím, že se vrátí... mně se kocouři vracejí i po roce... zrovna dnes jeden. Ale se psy takovou zkušenost nemám. Vlastně jo. Kokršpaněl se nám občas zaběhl na sídlišti, ale vždycky jsme ho našli. Určitě ho někdo najde! Ale ty nervy...já vím.

1 0
možnosti
Foto

Magdo díky, nějak se mi zde nezobrazil včerejší koment. :-) jsou to nervy. Za tři roky nikdy nic takového neudělal. Majitelé ho hledají intenzívně.

0 0
možnosti
Foto

Vy máte ale objevy ve zdejší krajině! Před tím krajta, teď zase jakýsi červený a dlouhý exotický had, i když takového jsem na žádném vyobrazení ještě neviděl, který ovšem může být i prudce jedovatý! Ale nechci strašit, naopak uklidnit, že určitě Beníka neulovil.

1 0
možnosti
Foto

Tak naštěstí tato loví zatím jenom provozní kapaliny.

0 0
možnosti
Foto

Ach jo, snad se najde;-(R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Díky Ivi, snad se zatoulá dobře a bude někým odchycen. Zatím se toulá po lesích. Ale viděn už byl.

0 0
možnosti
Foto

J34a11n95a 94M28a82j15o57v85á

13. 8. 2016 20:53

Ajaj...tak to držíme palce a věřím, že bude následovat další článek a na něm zbrusu nová fotka Beníka!! (Jdu sdílet).

A ... máš skvělou paměť, děkuji.

2 0
možnosti
Foto

Tak bylo to z "mého" rajónu. To se dobře pamatuje. Díky, Jani. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/