Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A to mám radost! Tak si spolu užívejte:-)V

2 0
možnosti
Foto

Soni, to ty vaše výjezdy po útulcích ;-D a co vy?

1 0
možnosti
Foto

No tak to je paráda. Pozdrav oběma a ať Vám to spolu báječně klape R^

1 0
možnosti
Foto

R^Ivko, obrovská gratulace - Tobě i Kočině. A velký dík za adoptováníV:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Honzo, zas trochu odbočení o pesáků :-)

1 0
možnosti
Foto

;-) a sedí mi zas na klíně V

1 0
možnosti
Foto

VIvko, krásný! I já ho zároveň vítám;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Dík, Jitko. Tož se to tak nějak seběhlo :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/