Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale to přece není nepořádek. Je to systém uložení věcí, který druhá strana momentálně nechápe!;-);-D

6 0
možnosti
Foto

Správně, Klárko, systém ;-D

1 0
možnosti
ZS

Nejhorší asi je, že spousta lidí dělá najednou několik věcí - zazvoní telefon, musí se řešit něco dalšího, což potřebuje jiné podklady, atd... pak vzniká na stole chaos a bordel...

Kolikrát třeba když vařím složité jídlo nebo najednou víc jídel a udělám si bordel na lince, začínám cítit v sobě nepokoj. A když to ukončím, uklidím, najednou mám pocit, že mi spadl kámen ze srdce.

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Zuzko :-) Rozptylujících faktorů je mnoho. A proto je lepší mít hromadu papírů, kde si udělám tečku - zde jsem skončila. Udělej si tečku na monitoru a pohni myší ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivo, on je nepořádek, kdy jeden něco hledá a stále přehazuje všechno sem a tam. Znám to, když se po mě pak chce od kolegyně rada, ač ráda poradím nebo pomohu řešit problém, jsem z toho na infarkt. Ale pak je stav, o kterém píšeš a ten já nazývám "pracovní pořádek". Ovšem i zde platí, že má určitý řád, abychom se v něm rychle orientovali. Díky za článek. R^

1 0
možnosti
Foto

Ano, neboť předposlední věta správně zní - inteligent se vyzná i v bordelu ;-D tedy v pracovním nepořádku.

2 0
možnosti
Foto

R^Ivko, tomu se říká organizovaný bordel. Nepřál bych Ti vidět můj stůl v práci:-);-D

2 0
možnosti
Foto

Myslím Honzo, že ti směle konkuruju.:-)

2 0
možnosti
Foto

Ivanko, tento clanek Vam vsichni bordelari okarmuji. To bude karma jak Brno! :-)

4 0
možnosti
Foto

Díky, mám pocit, že je nás hodně ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/