Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivko, šutry já miluju!;-D A tu cedulku, si musím sehnat! R^

2 0
možnosti
Foto

Neboj, Jitko, zásoba šutrů ještě není vyčerpaná . Cedulka  byla dobrá ;-D

1 0
možnosti
Foto

Štramberk je velmi krásné městečko a s okolím patří k nejhezčím místům na Moravě.. Nejkrásněji je v oné botanické zahradě ale na konci května a začátku června.. Dokud jsem měl auto rád jsem tam jezdil fotit.. Hlavně vážky a jiný hmyz.. Jinak dík za připomenutí krásného místa. R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Vlakem je to taky fajn ;-)

1 0
možnosti
TB

krásné záběry a taky trochu nostalgie,škoda,že to mám k Vám tak hodně z ruky

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, určitě se tam někdy zase podívám a Vy třeba se mnou ;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/