Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I já byla moc ráda...:-)V

3 0
možnosti
Foto

J40a33n 55P13r56a14ž60á10k

11. 10. 2015 18:41

R^Pekne fotky a clanek, Ivko, nektere z tech mist jsme dnes navstivili s Jitkou:-) Jsme se Sonou moc radi, ze jsi vcera dorazila a my Te mohli poznat osobne:-)

5 0
možnosti
Foto

Dík Honzo, i já jsem ráda, že jsem vás všechny poznala. Pěkný výlet, byť mě z procházky pak už trochu brněla hlava. :-) Přece jenom, zvyky, hluky, na které vesničani nejsou zvyklí ;-D

3 0
možnosti
Foto

Ivo, jsi rychlá a k tomu ranní ptáče. Setkání blogerů bylo moc fajn a pivko také. Díky za procházku Prahou, zvláště ranní, kdy my jsme byli ještě zachumlaní a tvrdě spali po náročném večeru. :-);-)

5 0
možnosti
Foto

Soňo to věřím, že jste byli ještě v kanafasu, když jsem fotila ranně noční Petřín, který zde  není, protože to drkotající zuby neustály ;-D Proto jsem večer odpadla. Jo my ranní ptáčata ... ;-D Já dík za pozvání, bylo to moc fajn.

4 0
možnosti
Foto

Viděla jste také ty pořvávající Turky?:-)) Já tam byla s dámskou jízdou okolo páté (na Václaváku) a řvali jak paka.

Blogerský pes je Stela, že?;-)

2 0
možnosti
Foto

:-) tak v pět jsem už sice byla vzhůru, někteří ještě ;-D, ale přes Václavák jsem šla až kolem 3/4 na sedm. Ale pár potácejících se jsem potkávala celou cestu.

1 0
možnosti
Foto

Díky Zuzko. Bylo to fajn, jen tak bleskovým okem turisty s omezeným časem, ale měla jsem průvodce, tak jsem nebloudila. ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/