Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já bych ty báby po padesátce střílela.. co s nima jinýho.. ještě ´řešit rehabilitaci.. :-P

1 0
možnosti
Foto

Dík. ;-D A přesně to řekla známé zdravotní sestřičce před lety její mladá kolegyně v práci. A když padesátky dosáhla a přihlásila se o utracení, ještě kolegyně byla ráda, že slouží :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Je to sice clanek pro holky, ale ode me karma. Vsechny jste sarmantni, a kdyz vas neco boli, tak jsme tu od toho my, abychom vam nejdriv nabidli ucho na vypovidani a pak ruku na pomoc. Nu a aby to nebylo jednostranne, tak obracene to plati nemlich stejne:-);-D

9 0
možnosti
Foto

Honzo, díky za odvahu vstoupit do jámy lvové, tedy babské. Ale myslím, že zrovna vy jste ten, co jsem uváděla ve třetí možnosti - pofouká, pomůže a případně společně s paní Soňou poskuhrá ;-D

1 0
možnosti
Foto

Jen se dámy vyplačte,

já jsem teď přišel z tenisu a kvůli achilovkám budu dva dni pajdat, ale potom už zase budu hrdina až do dalšího tenisu.:-) Beru to tak, že líp už bylo.

1 0
možnosti
DS

Ale my nepláčeme, my si říkáme, jaké jsme šikulky a trďošky;-)

2 0
možnosti
Foto

Holky (Jano a Ivčo), neskuhrejte!;-) Jsou nás milióny a nedáme se! Pořád jste na tom líp, jako "my" holky po šedesátce;-D...hlavně buďme své, originální a v žádném případě neztrácejme humorR^

3 0
možnosti
Foto

Ale ani potom, Jitko, není nic ztraceno, ne? ;-D Hlavně ten humor R^

1 0
možnosti
Foto

J88a76n41a 10M26a60j85o47v59á

23. 8. 2015 20:00

karma, Ivi, jste ten dobrý příklad, tak ať za Vámi jde dav optimistických padesátnic :-)!!

3 0
možnosti
Foto

Jani dík, nejsem zas takový vzorňous, ale teď opravdu poctivě. Ono po té padesátce i to hojení je takové nějaké delší :-)

0 0
možnosti
DS

Když oni to Ti páni tvorstva moc dobře vědí, že jsou mnohem křehčí nádoby a bolestíni nežli my... tak si musí aspoň ťafnout, aby měli pocit vyrovnaného skóre. Vám přeji brzké uzdravení a pak jim to nandáte R^

1 0
možnosti
Foto

Díky, pak budu zas mít "blbé kecy" já. Na to jsem expert ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/