Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Výlet trochu popletený

Léto svádí k výletům na místa známá, kde je srdci milo. Takovým místem jsou třeba Hukvaldy. Někdy se to ale vyvrbí trochu jinak, než člověk předpokládá. Zvláště, když se příroda chová divně.

Výlet byl naplánován, ale ráno lilo jako z konve. Po více, než hodině čekání, jsme rozhodli, že nejsme z cukru a i když stále prší, vyrazíme. Ale už od začátku nebylo vše, jak má.

Mraky se stále honily.

 

 

Neustále jsme byli sledování několika páry očí. Všude samí plzáci.

Jde od holiče nebo zabloudil z Karpat? Popleta.

 

Slepice vypadala jakoby se sprchovala pod zahradní sprchou.

Na dešti. Taky nějaká popletená.

 

Aspoň na rybníce bylo něco pro oko.

 

 

Hory nevidět, hrad se ztrácel v oparu.

To je tedy den.

 

Ale nakonec jsme našli něco na spravení nálady.

Bylo to jako na skluzavce. Plody jsem odchytávala sice na asfaltu, ale fungovalo to.

 

Nakonec i sluníčko vysvitlo.

 

 

Ale spíše, než krásy hradu mě zaujalo něco jiného.

 

 

Něco mi zde nesedělo. Potkávala jsem šeltičku, ale zdálo se mi, že létá, byla všude dřív. V čem bylo to kouzlo? Bylo jich devět. Nádherně mi je nainstalovali.

Že osm? Jsem nějaká popletená?

Ne, devět.

 

 

Ale těch modelek a modelínů se tam našlo více.

Siesta po obědě.

 

A můj oběd?

„Snad nechceš fotit zbytky na talíři?“ byla jsem tázána.

To nejsou zbytky! Jak jsem byla popletená a hladová, zapomněla jsem, no.

 

 

Sláva nazdar výletu. Zmokli jsme, ale došli, kam chtěli. Neomylně.

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Ivana Pavlisková | neděle 30.7.2017 18:29 | karma článku: 15,23 | přečteno: 446x
  • Další články autora

Ivana Pavlisková

Čtyřnozí závodníci

Ano i chlupatí čtyřnožci závodí. A ačkoliv je zima a logický by byl report ze závodů psích spřežení, pojďme se trochu letně ohřát. A připlést se chlupáčům do cesty.

13.1.2019 v 16:53 | Karma: 19,21 | Přečteno: 342x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Typicky vánoční

Tak máme zas typické Vánoce posledních let. Na blátě. Nevím, které už jsou takové v řadě, ale přesně vím, že toto jsou moje sedmé Vánoce, kdy na Štědrý den směřují mé kroky do psího útulku. Myslíte, že sedmička je šťastné číslo?

24.12.2018 v 16:09 | Karma: 23,17 | Přečteno: 516x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Schizofrenie

Začarované slovo. Skandální slovo? Co kdo může, co nemůže, čeho je schopen a neschopen, co je schopen rozpoznat a co ne? Že to není typické vánoční téma? Zkusím vás přesvědčit, že trochu ano.

22.12.2018 v 11:56 | Karma: 19,31 | Přečteno: 465x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Černá je dobrá, nejlepší

Že máte dost všudypřítomných slevových lákadel spojených s černým pátkem? Že černá v životě značí smutek? Přesto nelze popřít, že černá má cosi do sebe. Elegantní, klasická, společenská, tajuplná. To je černá kočka.

25.11.2018 v 19:24 | Karma: 23,50 | Přečteno: 435x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

I ty stará zřícenino!

Mnozí v kategorii ...sát, mi jistě dají za pravdu, že občas něco loupe, tu zabolí, ale pořád to ještě ujde. Tedy se člověk může cítit dotčeně, když neuctivá omladina konstatování z nadpisu utrousí mezi řečí vaším směrem.

4.11.2018 v 18:27 | Karma: 19,73 | Přečteno: 484x | Diskuse| Fotoblogy
  • Nejčtenější

Atentát na Fica. Slovenského premiéra postřelili

15. května 2024  14:56,  aktualizováno  17:56

Slovenského premiéra Roberta Fica ve středu postřelili. K incidentu došlo v obci Handlová před...

Fico je po operaci při vědomí. Ministr vnitra mluví o občanské válce

15. května 2024  19:25,  aktualizováno  23:12

Slovenský premiér Robert Fico, který byl terčem atentátu, je po operaci při vědomí. S odkazem na...

Pozdrav z lůžka. Expert Antoš posílá po srážce s autem palec nahoru

13. května 2024  18:48,  aktualizováno  14.5 22:25

Hokejový expert České televize Milan Antoš, kterého v neděli na cestě z O2 areny srazilo auto, se...

Fica čekají nejtěžší hodiny, od smrti ho dělily centimetry, řekl Pellegrini

16. května 2024  8:42,  aktualizováno  15:38

Zdravotní stav slovenského premiéra Roberta Fica je stabilizovaný, ale nadále vážný, řekl po...

Novotný je na vyhazov z ODS. Výroky o Slováčkové překročil hranici, řekl Benda

12. května 2024  12:11

Starosta Řeporyjí Pavel Novotný překročil hranice, které by se překračovat neměly, kritizoval v...

Bakterie z vody letos zabíjí častěji, zemřelo už 23 lidí. Řada nákaz uniká

17. května 2024

Premium Kromě jiných infekcí se v Česku letos více šíří i smrtelnější legionářská nemoc, která se...

Slovensko k tragédii směřovalo dlouho, tímhle prohráli všichni, míní expert

17. května 2024

Premium Bývalý slovenský novinář a bezpečnostní expert Milan Žitný je přesvědčen, že k tragické události,...

V Kladně hořel sklad olejů a autodílů, škoda je čtyřicet milionů korun

16. května 2024  12:31,  aktualizováno  22:59

V kladenské ulici Železničářů ve čtvrtek hořela průmyslová hala se skladem olejů a autodílů. U...

Soud v Haagu začal řešit Gazu. Genocida dosáhla strašlivé úrovně, zaznělo

16. května 2024  22:40

Genocida, kterou Izrael páchá v Pásmu Gazy, dosáhla strašlivé úrovně, prohlásil zástupce...

  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/