Ivana Pavlisková

Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x

Ivana Pavlisková

Překvapení s kolem

Dovolím si dnes pokračovat z trochu jiného soudku ze svého cestování s kolem kolem Brna. A jak jsem slíbila minule, na závěr bude i trochu netradiční překvapení.

17.7.2015 v 20:40 | Karma: 19,26 | Přečteno: 575x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Za vodou do Brna s kolem

Když se řekne Brno, vybaví se Špilberk, Svratka a Svitava, Starobrno, Kometa a také Prygl, čili brněnská přehrada. A samozřejmě mnoho dalších asociací, ale nerada bych na nějakou zapomněla.

12.7.2015 v 19:14 | Karma: 18,92 | Přečteno: 471x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Kousek Poodří

Venku je třicet, lidé se houfují u vody, to já moc nemusím, sedám na kolo. Tak pojedu alespoň kolem vody. Zjistila jsem totiž, že jsem se vloni nezmínila o výletu částí Poodří. A že to byl výlet veselý!

4.7.2015 v 20:12 | Karma: 17,44 | Přečteno: 360x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Noblesní ráno

Ač neděle, musela jsem do práce. Ale jela jsem na kole, měla jsem s sebou foťáček a nijak jsem se nehonila. A jak jsem doufala, splnilo se.

31.5.2015 v 18:49 | Karma: 12,58 | Přečteno: 253x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Pohled z okna

V loňském roce jsem si v jednom ze svých článků pochvalovala, jak je důležité pohodové pracovní prostředí a úžasný výhled z okna. Mám po ftákách ... povýšila jsem.

16.5.2015 v 18:59 | Karma: 14,71 | Přečteno: 433x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Je první máj, všechno se zelená?

Všechno a všude se už zelená. Nebo aspoň jsem si to myslela. Ale nedalo mi to a šla jsem se přesvědčit do větších nadmořských výšek.

1.5.2015 v 19:29 | Karma: 12,67 | Přečteno: 276x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Splavy a splávky

V jednom ze svých předchozích fotoblogů jsem uveřejnila snímek splavu u soutoku řeky Lubiny a potoku Klenos. Kamarád potom nostalgicky zavzpomínal na svůj první rybářský úlovek u tohoto splavu.

21.3.2015 v 18:59 | Karma: 15,45 | Přečteno: 417x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Všude kolem je opravdu samý drát

Na své nedávné vycházce kolem rodného města, kdy jsem se chtěla kochat přírodními krásami, jsem si uvědomila, že je omotané dráty. Ale obešla jsem tehdy jen půlku. Pojďme se přesvědčit, že je opravdu omotané celé.

8.2.2015 v 16:40 | Karma: 22,39 | Přečteno: 905x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Zimní krajina v lednu? Fotomatiné.

Je leden, krajina se třpytí sněhem až oči přecházejí, všechno odpočívá, sníh křupe pod nohami. Procitněme ze snu, letos to nějak není ono.

13.1.2015 v 7:30 | Karma: 14,38 | Přečteno: 398x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Prostě Radhošť

Při listování archivem fotek z loňského roku jsem zjistila, že jsem nezveřejnila výlet na Radhošť. Tajuplnou beskydskou horu, opředenou pověstmi. Trestuhodné! Musím to napravit.

3.1.2015 v 20:14 | Karma: 33,26 | Přečteno: 3635x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Žiji v městě omotaném dráty

Před štědrovečerním menu jsem se, jak je mým dobrým zvykem, šla projít po rodném městě. První kroky vždy vedou na hřbitov a dále, jak mě zrovna napadne, podle počasí, podle nálady. Po městě i v okolí. Ale Vánoce to nepřipomínalo letos ani náhodou.

24.12.2014 v 20:14 | Karma: 23,69 | Přečteno: 1557x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Zvláštní výlet, aneb na Lysou horu podruhé

Nebylo by mě napadlo, že letos polezu na Lysou horu ještě jednou. Ti, co ji zdolávají průměrně jedenkrát za den, případně i víckrát se musí pousmát. Ale nemám ambice zařadit se mezi tyto vášnivé vyznavače turistiky, či „horské“ běžce. Stačí mi to jednou ročně.

31.10.2014 v 20:30 | Karma: 18,38 | Přečteno: 751x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Kolem Radhoště na kole … s kočičím doprovodem

Z důvodu virózy odřekla spolujezdkyně účast na výpravě do neznáma. Hledala jsem náhradní řešení a napadlo mě objet Radhošť na kole.

11.10.2014 v 20:58 | Karma: 17,80 | Přečteno: 579x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Všude samá kráva, samej vůl

Jak se zpívá ve známé písničce skupiny Kabát – Pohoda. Nechci tentokráte zkoumat přenesený význam těchto slov, ale nedalo mi to a při svých cyklocestách si dělám průzkum, zda je to pravda i v přírodě.

4.10.2014 v 19:48 | Karma: 18,34 | Přečteno: 1144x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Byl by to pěkný výlet, kdyby …

Znovu, asi po měsíci se vracím na horní tok Ostravice s fajnou společností a s myšlenkou, že dojedeme možná až úplně nakonec. Tedy téměř, alespoň shlédnout potůček jménem Bílá Ostravice, kolem kterého vede cesta z Bílé na Horní Bečvu.

28.9.2014 v 17:40 | Karma: 16,17 | Přečteno: 901x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Příjemná zajížďka

Při najíždění na jednu cyklostezku u Frýdlantu nad Ostravicí, kde zpravidla volím pohyb po frekventované silnici, jsem náhodně odbočila ke korytu řeky Ostravice. A neodolala jsem.

7.9.2014 v 19:26 | Karma: 14,08 | Přečteno: 381x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Libová Libavá

Dvakrát za rok otvírá vojenský újezd Libavá své brány civilistům, aby brázdili po určených trasách rozlehlým území Oderských vrchů na kole, či pěšky.

31.8.2014 v 8:00 | Karma: 17,23 | Přečteno: 701x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Nejlepší cyklovýlet? Do Ostravy!

Když jsem známé oznámila, že pojedu na cyklovýlet do Ostravy propukla v hurónský smích. Do Ostravy na kole? Do Ostravy se jezdí za prací, na nákupy, za kulturou, na Baník, na Colours. Autem, po dálnici, vlakem. Ale na kole?

23.8.2014 v 20:30 | Karma: 31,51 | Přečteno: 3827x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Letní fotopovídka

Opět se mi naskytl den, kdy moje přítomnost v práci, čekajíc na podklady k další činnosti, nebyla nezbytná. A nepřítomnost šéfa moje rozhodnutí usnadnila. Přehodím si prostě den volna. A vymyslím výlet.

26.7.2014 v 21:35 | Karma: 13,57 | Přečteno: 598x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Lysá hora – výzva pro astmatika

„Kašleš jako starý astmatik! To chceš vylézt na Lysou horu?“ , počastovala jsem kritickými slovy kamaráda z metropole, který přijíždí do Beskyd pravidelně na dovolenou a obráží beskydské vrcholy. Dle možností mu dělám společnost. „No tak o tom napiš blog“, kontroval. Nemusí mi říkat dvakrát. Původní název „Starý astmatik a stará kráva chtějí na Lysou horu“ jsem zamítla jako dlouhý.

6.7.2014 v 18:01 | Karma: 16,89 | Přečteno: 585x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Fajna šichta

Máte ráno hotovo v práci, co hotovo být má a na další podklady musíte čekat do odpoledne. Jak vyplnit tento čas? Zajít si na výlet!

28.6.2014 v 20:40 | Karma: 13,43 | Přečteno: 773x | Diskuse| Ostatní

Ivana Pavlisková

Máchův máj, trochu jinak. Fotomatiné.

Když jsem jako mlaďoučká nastoupila do prvního zaměstnání, nechtěně a nečekaně jsem přistihla „starou“ (byla tehdy asi v mém současném věku) kolegyni v objetí s mladším mužem. Její manžel to nebyl. Vyděsilo mě to: "Copak to je ještě pro starce?" Jiná zkušenější kolegyně mě pak se shovívavým usměvem poučila: „Láska kvete v každém věku!“

13.5.2014 v 7:02 | Karma: 15,18 | Přečteno: 407x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Zmrzlý na kost ? Leda v mražáku. Fotomatiné.

Při nedělním venčení psů 9.2. jsem přemýšlela, jak mohou někteří pojmout dané únorové téma. Pohledem na přírodu jsem usoudila, že jedině historickou vzpomínkou, nebo trochu vtipně.

13.2.2014 v 5:00 | Karma: 17,74 | Přečteno: 396x | Diskuse| Fotoblogy

Ivana Pavlisková

Co máte všichni s těmi stoly?

Ve volné chvilce jsem proletěla témata včerejšího dne. Neuvěřitelné, já řešila vláčky a všemu vládly stoly.

14.1.2014 v 7:00 | Karma: 8,99 | Přečteno: 502x | Diskuse| Ostatní