fotoblogy

Ivana Pavlisková

I ty stará zřícenino!

Mnozí v kategorii ...sát, mi jistě dají za pravdu, že občas něco loupe, tu zabolí, ale pořád to ještě ujde. Tedy se člověk může cítit dotčeně, když neuctivá omladina konstatování z nadpisu utrousí mezi řečí vaším směrem.

4.11.2018 v 18:27 | Karma článku: 19.52 | Přečteno: 484 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Kroměříž, město holubů

Že jste ještě takové spojení s tímto vzácným architektonickým skvostem neslyšeli? Že to je urážka památek v Hanáckých Aténách, památek zapsaných na seznamu UNESCO? Ne, není, je to můj pohled.

17.6.2018 v 12:10 | Karma článku: 18.95 | Přečteno: 317 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Luhačovice trochu jinak

Znáte to – obrázky z lázeňského města Luhačovice. Romantika, stavby od Jurkoviče, promenáda, davy lázeňských hostů, oplatky, zdravé léčivé prameny, procedury, Vincentka. Ale kdež, nehledám, co ostatní!

27.5.2018 v 17:46 | Karma článku: 20.81 | Přečteno: 618 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Pylová sezóna

Pylová sezóna se letos vydařila. Oči a dýchací cesty alergika „zaplesaly“, auta mizí pod nánosy žlutého čehosi, co není saharskými písky, ale produktem oligarchy, jak jsem kdesi četla.

13.5.2018 v 18:23 | Karma článku: 15.93 | Přečteno: 311 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Zima nezima

Zima zřejmě vzdává definitivně svou vládu, ale zdá se mi, že byla u nás na východě taková nijaká. I u Muzea bylo zřejmě víckrát 4 cm sněhu, než zde. Ale i v takovém nijakém počasí bylo možno najít něco pro pokochání oka.

25.3.2018 v 17:45 | Karma článku: 15.41 | Přečteno: 298 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Ve jménu spěchu

Před týdnem, 10.3. v sobotu ráno, spadl u Příbora, mého bydliště, most. Nebylo by na tom nic divného, byl určen k demolici, aby vyklidil místo pro nový. Silniční provoz pod ním byl odkloněn na objízdnou trasu.

18.3.2018 v 20:04 | Karma článku: 13.73 | Přečteno: 351 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Beskyde, Beskyde, kdo po tobě ide?

Když mi přijde nota známé lidové Beskyde, Beskyde...., vždy si vybavím beskydskou krajinu – pozvolné stráně do údolí Rožnovské Bečvy, louky, jalovce, ovečky, chaloupky, možná i ten černooký bača. Realita už je trochu jiná.

25.11.2017 v 16:17 | Karma článku: 24.07 | Přečteno: 911 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Předsevzetí

Předsevzetí jsou fantasmagorická přání, kde od myšlenky k činům a výsledku je trnitá cesta, mnohdy zalévaná potem úsilí. Mnozí usoudí, že to nestojí za to, pak se předsevzetí přesunou do kategorie – odložená.

4.11.2017 v 19:31 | Karma článku: 19.06 | Přečteno: 349 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Dej si, dokud můžeš

Když jsem nastupovala do zaměstnání po škole, na nějaké akci se tázali kolegy, který byl zhruba v mém současném věku a připadal mi děsně starý, jak to má se ženskými. "Kdybych si mohl vybrat, radši sáhnu po klobásce", odvětil.

9.9.2017 v 18:32 | Karma článku: 30.15 | Přečteno: 1272 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Překvapení na Lysé hoře

Notoricky známá turistická trasa z Ostravice, o které už víte téměř vše. A fotíte, jenom tak ze zvyku. A najednou před objektivem vidíte věci, že se nestačíte divit.

19.8.2017 v 19:55 | Karma článku: 29.28 | Přečteno: 1310 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Jdeme na guláš

O Cyrilometodějském svátečním dnu jsem nasedla do autobusu směr Ráztoka, za účelem příjemného výletu na Radhošť. Přisedla si příjemná dáma v letech a v družném hovoru se zmínila, že je tam dnes pouť. Oblilo mě horko.

5.7.2017 v 19:55 | Karma článku: 25.97 | Přečteno: 969 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Na stráži ve věži

Vypůjčila jsem si kousek názvu od blogerek, které psaly o setkání ve Svitavách pořádané Jaromírem Šišou. Jedna to pojala umělecky, jedna jako příběh a já jsem říkala, že počkám a vyzobu co zbyde.

3.6.2017 v 18:37 | Karma článku: 18.84 | Přečteno: 428 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Vůně benzínu a vysoký lesk

V posledním článku jsem se věnovala Kopřivnici. Ale obrázek o tomto městě automobilů by nebyl kompletní, pokud se nepodíváme na to, čím je Kopřivnice známá. Automobily TATRA. Nákladními, osobními, speciálními.

14.5.2017 v 19:43 | Karma článku: 20.32 | Přečteno: 406 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Kouzelně barevná Kopřivnice

Při názvu Kopřivnice se mnohým vybaví bašta výroby vozů Tatra. Tedy průmysl. Možná někomu jména Dana a Emil Zátopkovi. Ale co je kouzelného na změti barevných paneláků a továrny? Možná budete překvapeni.

8.5.2017 v 19:27 | Karma článku: 17.74 | Přečteno: 331 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Na skok do pohádky

Poslední březnový víkend mě příjemná povinnost zavedla do Opavy. A cestou zpět jsem neodolala a přestože plná zámecká sezóna ještě nezačala, zastavila jsem se v Hradci nad Moravicí.

1.4.2017 v 19:29 | Karma článku: 20.09 | Přečteno: 375 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Na houbách

Nemyslím stav, kdy jsme byli ještě u maminky v bříšku, ale opravdu houbovou akci, spojenou s jiným záměrem, ale proč nevyužít příležitosti. V zimě? Ale tož pojďme se trochu nostalgicky ohřát, zimy už bylo dost

4.2.2017 v 19:00 | Karma článku: 19.83 | Přečteno: 426 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Čáry

To si tak vyjdete na procházku s foťáčkem, co kdyby něco padlo do oka. Ale co chcete pořád hledat na trase, kterou jste již prošli stokrát, tisíckrát? A přece. Co neunaví zmoženou posilvestrovskou mysl a třeba trochu pobaví.

1.1.2017 v 7:26 | Karma článku: 18.27 | Přečteno: 278 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Doma je doma

Byla jsem tázána, proč občas nechodím po rodném městě, když bloumám po horách i dolinách, hlavně moravských, ale i po Praze. A protože je mým zvykem na Štědrý den chodit na vycházku kolem dokola, je to tedy vhodná příležitost.

24.12.2016 v 18:07 | Karma článku: 23.10 | Přečteno: 766 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Je v Praze blaze?

Nedávno jsem s kamarádem z Prahy vedla dialog, kde zaznělo, že v Praze teď moc blaze není. Moc práce a trvale hnusně. Protože jsem současně dostala pozvání dojet do metropole na pivo, rozhodla jsem, že se o tom přesvědčím sama.

6.11.2016 v 14:56 | Karma článku: 26.98 | Přečteno: 1618 | Diskuse

Ivana Pavlisková

Nejhezčí barva

Mnozí se již k letošnímu podzimu vyjádřili. Dámy podzim milují, pánové ho přistihnou při činu, nebo k nejlepším fotkám vymýšlejí nejlepší nadpis a perex. Co ještě vymyslet nového, jiného? Najít nejhezčí barvu.

3.11.2016 v 18:15 | Karma článku: 17.54 | Přečteno: 313 | Diskuse
Počet článků 292 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 855

Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/