Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta poslední věta hovoří za vše;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, i jinak to jde napsat, ale to by asi neprošlo ;-D

1 0
možnosti
Foto

bohužel je jich hodně:-(karma a přání ať je jich co nejméně:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Až mnozí zjistí, že jim jejich požadavky nebude mít kdo provést, možná si začnou lidské práce vážit a ohodnotí ji. A poctivě zaplatí.

1 0
možnosti
Foto

J98a83n69a 28M64a10j22o75v62á

15. 10. 2018 7:10

Jojo, Ivko. Živnosťák je hezkých pár let u ledu a já pořád potkávám lidi, kteří se s placením nenamáhali. Není jich (už z podstaty té práce) moc, ale hezká dovolená by to byla. Ale stejně to bylo prima období :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, ke všemu, i k průšvihům je třeba najít pozitivní přístup. :-)

1 0
možnosti
Foto

Držím Vám palce, aby těch neplatičů bylo minimum (ideálně žádní). Já jsem se s několika neplatičkami setkal taky. ŽL mám od roku 1996 a celkem to bylo 10 zákaznic. Nevymoženo: 1, v řízení 1. Ta mi zato ale dluží za tři faktury. Ale máte pravdu, fakt to člověka nas**e tak, že by snad i vraždil... :-). Karma.

1 0
možnosti
AR

Takoví někteří neplatiči byli i za dob císaře pána. Ovšem tehdejší živnostníci si o takových pak mezi sebou dávali informace a varovali. ;-O

2 0
možnosti
Foto

Ano, o některých se to ví, že "zapomínají" zaplatit za dílčí služby. Tak si najde někoho jiného, co ho nezná. Jednou, dvakrát zaplatí řádně. A pak už je to sázka do loterie.

0 0
možnosti
Foto

R^S neplatiči se setkávám denně, někdy nestačím žasnout na co ti lidé mají žaludek.

2 0
možnosti
Foto

Přesně, Soňo. To musí snad někde učit. A čím lepší postavení a majetek, tím horší chování. Ne pravda vždy, abych někomu nekřivdila.

1 0
možnosti
Foto

R^Někdo v tom umí chodit... Já na sebe nikdy dělat nebudu, leda bych změnila obor.:-)

1 0
možnosti
Foto

Leda bys měla svoji lékárnu? :-)

1 0
možnosti
Foto

J87a87n 78P44r48a25ž13á61k

14. 10. 2018 19:43

R^Ivko, obávám se, že v tom posledním odstavci jsi to napsala dost trefně. To je smutné.

2 0
možnosti
Foto

No, Honzo bohužel. Moje babička, co se narodila v 19. století, vždy říkala někdy v 60.-70. letech , že lidem chybí krasocit. Chápu, co tím asi tehdy myslela. A nevím, co by na to říkala dnes.

2 0
možnosti
Foto

no jo, normální je zaplatit, ale co je u nás normální:-/

3 0
možnosti
Foto

Normální je snad jen sednout na kolo, vyvětrat hlavu a pak si dát nějaké to točené :-)

1 0
možnosti
Foto

Je mi líto, ale toto neplatičské prostředí tehdy nastavily už vlády 90. let.

Já osobně jsem byl jedním z prvních kdo si v tomto státě ochutnal, jaké to je nedostávat 3 měsíce plat... dokonce od druhdy státní firmy. Bylo to v době kdy např. dělníci z ČKD ještě zdaleka netušili, co je čeká.

Na druhou stranu jsem jako Vy měl štěstí na platící soukromé firmy... a to mne drželo nad vodou i tehdy. I když to nebylo příjemné hádat se s operátorkou telefonního gigantu na téma, aby vám neodpojii telefon, že to určítiě zaplatíte jen co vám zaplatí zaměstnavatel - aby se vám dostalo odpovědi: "My máme smlouvu s vámi, ne s vaším zaměstnavatelem!"

Bohužel, a tím se vrátím k první větě, chytré nastavení podnikatelského prostředí, bezpráví a mocensko korupčního systému, ve kterém žijeme prakticky dodnes, tehdy dokonce ještě drze pod hlavičkou demokracie, to je hlavní důvod proč si dodnes firmy dovolí neplatit.

Kdyby hned od počátku byla vytvořen základ pro seriozní podnikatelské vztahy, typu nezaplatíš - jdeš do vězení/propadne ti soukromý majetek a to i ten odkloněný - a to zcela pomíjím gaunerskou amnestii pezidenta Klause - asi byste nemusela ještě dnes 29 let po "sametu" psát Váš blog a já tento diskusní příspěvek.

6 0
možnosti
Foto

Přesně, nemám co dodat. Děkuji.

Snad jen, že tyto móresy převzaly už i soukromé osoby.

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/