Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, krásně napsané a držím palečky....V

1 0
možnosti
Foto

Literárnímu hrdinovi, i hrdince, držím palce;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Jituš dík, na literární zvěčnění musí počkat. Jde mi to jak psovi pastva. A že to některým trvá, než se u vody napasou ;-D

1 0
možnosti
Foto

moc hezke pocteni a pokoukani to jste hodna ze jste pejskovi zachranila zivot a dala mu domovR^V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, akorát on je pořád v útulku a domov stále hledá. Chodím ho jen venčit , tak jako blondýna.

0 0
možnosti
Foto

Tak ať se nějaký páníček najde!

2 0
možnosti
Foto

moc mu přeju aby někoho našelVR^

krásný blog ale moc smutný;-(

1 0
možnosti
Foto

Dík, bohužel v útulku jsou osudy smutné, ale i optimistické a veselé.

0 0
možnosti
Foto

R^ Další takový krásný pes, moc mu držím palce. Za trochu lásky šel by světa kraj... a za kousek dobré laskominy či rodinného krbu určitě také.

1 0
možnosti
Foto

Sońo, za vším. Už máme dokonce rituály, že po focení si sedne a čeká kokino jako honorář :-)

0 0
možnosti
Foto

určitě to nakonec dobře dopadne:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásný (i když smutný) příběh a fotodokumentace. Třeba se Maxovi poštěstí nebýt jen literární hrdina.R^V:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli dík,. jsou to už desítky, stovky fotek , videí z venčení. Někdy podařené, někdy méně. Literární hrdina bude v každém případě. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Ivko, to je krásný pan pes. Nejvíc se mi líbí ta fotka, jak mu kouká hlava z vody. Přeju mu štěstí na lidi a na nový domov.

Tobě karma a díky za článek:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Honzo. Je to Pan pes. Zaslouží si domov. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/