Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Ano kočky, samozřejmě máte pravdu. Ono to lovení nohou pod peřinou je totiž moc prima zábava, dělám to svým dvojnožcům s velikou oblibou. Oni si stále myslí, že mají navrch, ale to jsou úplně vedle. Kočky, vám to ale sluší! Váš Santík, zrzavý kocourek od Pražáků. Ale vždyť mě znáte. ;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Znají, znají Santíka. Děkujeme za pozdravy ;-D

1 0
možnosti
Foto

křišťálová podoba kamarádství:-)

1 0
možnosti
DV

D46a46v94i82d 43V81l52k

26. 8. 2018 7:54

Zrovna teď bráním domácnost a psa před najezdem koťat. Útočí intenzivně. Jsou nebezpečně roztomilá;-D

1 0
možnosti
Foto

A roztomile nebezpečná ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivo perfektní a s tím kosem mi to připomnělo KM;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D Že bych kosa vydávala za holuba? ;-D

1 0
možnosti
Foto

;-DTy jsou kouzelné! Zavidim,protože momentálně nemůžu...2 psi,panelák.

1 0
možnosti
Foto

Šárko, mám to opačně - 2 kočky, panelák ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivano, ač pejskař, shledávám stejnost v polohách na sluníčku:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, myslím, že chlupáči to maji všichni stejné :-)

0 0
možnosti

Kos, jakýžto nebezpečný vetřelec. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Drzoun, velmi dobře věděl, že na něho nemůžou, nakrmil potomky a pak se ještě několikrát vrátil provokovat ;-D

0 0
možnosti

J82a47n 39Š64u67r32c

25. 8. 2018 19:15

Perfektní fotky i komentář. !V

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. U nich to jde samo :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Kočko, udělala jsi svým článkem obrovskou radost jednomu kocourovi:-)

0 0
možnosti
Foto

I kočichy mají radost, Honzo ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/