Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Když žízeň, pak je třeba ji uhasit správným nápojem. Češi pijí pivko prostě rádi.;-D Díky

1 0
možnosti
Foto

A je úplně jedno jaké, Soni, hlavně, když chutná ;-D

0 0
možnosti
Foto

O pitném režimu se toho nakecá. Já když málo piju, jsem ještě víc unavená než je obvyklý stav, tak taky občas pobíhám s vodou.:-P

Co se pamatuju, prarodiče taky nepili. Že to není potřeba, nikdy se to neřešilo, a jak začnou, musí pít pořád a zdržuje to od práce...

2 0
možnosti
Foto

Když ono se dnes, Klárko, řeší všechno. Málo piju - špatně, hodně piju, taky špatně.

Nicméně vybavuju si, že taťka měl kdysi jakýsi urologický problém a bylo mu nařízeno, že musí vypít aspoň 2 litry tekutiny, mimo kafe a polévku, denně a změřit, kolik vyjde.

Poctivě si dělal čárky za vypité a poctivě měřil odejité. Ještěže to netrvalo dlouho, neboť rovněž nadával, že musí ze zahrady od práce pořád odbíhat domů, místo , aby to vypustil někde v prostoru zahrady. ;-D

1 0
možnosti
Foto

Na pivo, ani nealko mne bohužel nikdo nenaláká. Nejlepší je obyčejná voda, může být ochucená citrónem nebo mátou. To s tím pitným režimem je údajně tak trochu mýtus, tvrdí lékaři (jsem někde četla). Organismus si sám řekne, že má žízeň a naopak mu moc neprospěje, když ho utopíme ve 3 litrech denně. Měj se fajn a pij s mírou.;-)R^

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak, Pavli, podle pocitů, chutí a s rozumem. S mírou ano, ale na Míru u toho pozor, mám s tím zkušenosti ;-D

1 0
možnosti

Nejvetsi zizen je o znich. Mama rikala, ze nejlepe zahasi zizen neco teploty vlazne a tak nam uvarila velky hrnec kafe. K tomu poslouzila kava zitovka nebo cigorka. Ponevadz jsem rostl v letech padesatych, byl vyber piti ve srovnani s dneskem opravdu minimalni. Vybrat jsme si mohli jen mezi vodou a kafem ze zita. Kdyz se mlatilo tak se ta zitovka pila vsude. Nejen u nas doma, musel jsem o znich chodit pomahat vsem streckum a tetickam a vsude se pila zitovka, mama a tata za 1. republiky a baicka za Rakoska. Hasilo to zizen a bylo to nejlacinejsi, po menove reforme v r. 1953 moc penez nebylo. Jak by to, kdyz uz jsme tak rozmazleni, asi chutnalo ted?

1 0
možnosti
Foto

Tak to zavonělo nostalgií :-)R^ A konvicí s meltou na plotně .Tedy já jsem o desetiletí "opožděná" , ale je to jak říkáte.

Sena, žně, horko, mlátička ve stodole, popíchaná od včel .... to byly časy :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Jak ty to víš, že jsme si zrovna dnes "dělali žízeň";-Dzapíjeli jsme jednu narozenou dceru (mimochodem už třetí);-)

2 0
možnosti
Foto

Jituš, žízeň je možné si udělat dle nálady. A pokud je to za tímto bohulibým účelem, tím spíš;-D

1 0
možnosti
Foto

Kazdy tyden reklama na vyrobky Prazdroje. Uz je to skoro trapne.

0 0
možnosti
Foto

Milý pane , na pivu Radegast jsem vyrostla, je to moje regionální značka. Ani mě nenapadlo, že snad dělám nějakou reklamu. Podtext článku pochopí ti, co mě znají a ti, kteří se v něm najdou. Třeba zmíněná dáme na závěr.

Nemůžu za to, že se nošovický pivovar stal součástí jakéhosi koncernu. Mám ráda hořké pivo, kterýmžto zmíněná 12 určitě je. Ale nepohrdnu i jinými regionálními. Bohužel ve svém pivním archivu nemám takovou šíři značek, abych vyhověla všem. :-)

A co se týká nealkoholického? Neznám lepší, než zmíněný. A to jsem jich zkusila hodně. Jsou to moje chutě a reklama je neovlivní. A barevné reklamní plechovkové opravdu nemusím.:-)

Pěkný večer u dobrého moku.

1 0
možnosti
Foto

skvěšlý fotografický závěr...teda až na poslední fotku :-):-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, to byl závěr v Kroměříži, kdy jsem už musela myslet na odjezd. Není to standardní součást mé živosprávy. ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^Tak na zdravi, Ivko. To je velice lidsky clanek jako ostatne od Tebe vsechny. S pivem to mam stejne, mam ho rad a kdyz ridim, dam si Birell. Akorat ne polotmavy, ale svetly:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo dík, už jsem si byla udělat žízeň , tak už si na něčem pochutnávám.

1 0
možnosti

Základ je voda, té vypiju denně 1,5 možná i víc litrů, ne že se to musí, ale protože mám prostě žízeň a potom alkohol, víno a dobré destiláty, pivo a limonády nepiju, občas colu nebo džus, ale občas... tak to mám já ;-) Jo a ten alkohol jako nepiju denně ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak, každý dle svých pocitů a chutí, tak je to správné. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/