Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jak je na tom kožešinovém ksichtíku jasně vidět, jak se proměnila, jak je teď blažená...:-)

2 0
možnosti
Foto

Je. Vidím, Ivi, že tě naprosto fascinuje :-)

1 0
možnosti
AR

Nemáte na mysli Vlčovice u Kopřivnice? Nevím o nějakých Vlčkovicích.

0 0
možnosti
Foto

Nemám, pane Rečku. Ve Vlčovicích je útulek. Vlčkovice jsou miniaturní vesnice na Turnovsku. Reportáž šla na Primě, možná i jinde. I na iDnes to bylo ve zprávařské rubrice.

0 0
možnosti
Foto

Ty mi dáváš, takhle po ránu;-(, naštěstí jsem dočetla až do konce, kéž by takových šťastných závěrů jako u Adélky bylo víc. A tobě moc díky za čas, který věnuješ hafanům i skvělé infoR^V

3 0
možnosti
Foto

Dík Jituš, snad se tak podaří i všem ostatním hafanům. Ale hlavně jásat budeme, až to Adélce klapne s novou paničkou. Něco se již rýsuje. :-)

1 0
možnosti
Foto

měla štěstí, statečná holkaR^

1 0
možnosti
Foto

Ivi měla. Protože ji nikdo na místě nechtěl, když byla agresivní, tak se jí mojí spolujezdkyni zželelo. A když si ji převzala, Adélka už ani necvakla zoubky, nezavrčela, jen čekala, co bude. Myslím, že Adélka si vybrala ji. Že i ti psi to cítí, kde se budou mít dobře.

2 0
možnosti
Foto

R^to co děláte pro ty zvířecí nevinné dušičky je obdivuhodné, držím vám palce-v září má byt nějaká akce požadující zpřísnění trestů za týrání zvířat má to někde n facebúku když tak přepošlu- doufejme že se to změníVR^

1 0
možnosti
Foto

Libuš, já zas tak moc nedělám, jen o tom občas napíšu a chodím venčit, občas nějakého psa převezu a občas někde něco pošlu, a ́t se mají líp. To zas není tak moc. :-)

Vím, chodí mi na FB zprávy o tom, co se děje. Někdy je toho tolik, že mám problém mezi všemi psími stránkami najít lidi :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivanko při čtení jsem zapomněla dýchat. Já jsem se ujala jenom jedné psí holčičky vystrašené na smrt. Byl to boj. A proto smekám před všemi lidmi, kteří do toho jdou znovu a znovu.

Naše fenka už čeká u duhového mostu, na manžela si nikdy nezvykla i když se moc snažil. Ale mě milovala více než sebe a stálo to za to. Možná jednou....V

2 0
možnosti
Foto

Danuš, je to příběh od příběhu. Každý pes je jiný, každý člověk je jiný. Však víš V

1 0
možnosti
Foto

Ivi, na těch fotkách Adélka přímo rozkvétá, tak ať se to daří všem :-). a...už vím, kde bydlí "ten druhý" Garfield :-)))

1 0
možnosti
Foto

Jani, kvete, to je pravda. Je moc šikovná. A dočasná panička má svatou trpělivost.

Garfield - jako bráši ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Každý zachráněný pejsek potěší.

1 0
možnosti
Foto

R^ Držím palce nejen Adélce, ať mají pejsánci to co potřebují, lásku, domov, samozřejmě plné misky, hry a procházky.....:-)

2 0
možnosti
Foto

Soňo díky, je to někdy těžké pro dočaskáře, ale jsou to lidi se srdcem na pravém místě a nelitují a oželí vlastné pohodlí a čas a všechno, jen aby se chlupáči měli dobře.

0 0
možnosti
Foto

R^Ivko, to bere za srdce každého, kdo má rád zvířata. Kéž jich takto dobře dopadne co nejvíc.

4 0
možnosti
Foto

Honzo, všechno je o lidech. Člověk je zvláštní tvor.

Dík.

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/