Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivko, fajn reportáž a pro mne důkaz toho, že zezadu jsem nejkrásnější;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, ze všech stran, i od bot ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^R^Od těch holubů mi spíš vadilo, že nám tím okénkem házeli do pokoje bordel. (Po čtyřech letech, kdy mi pod oknem kamioňáci šlapali na plyn, mě holubí řev nerozhodí.;-))

Ty ranní fotky se mi líbí, ale ode mě by to nebylo ono, když bych fotila ve své nepřítomnosti.;-D A kde máš vůbec ty celebrity?8-o8-o

2 0
možnosti
Foto

Nikdo nedával celebrity, tak jsem se též držela zpátky. Ale některé byly vyvedené ;-D

1 0
možnosti
Foto

takovou fotkou mají začínat fotoreportáže:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, učím se od mistrů ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Ivo, už jsem si při prohlížení krásných fotek města myslela, že už žádné mi na ukázku nezbydou. No pár se jich ještě možná najde. ;-D A ti holubi ten zobak fakt nezavřeli.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

J79a61n28a 39M31a61j26o88v53á

17. 6. 2018 14:58

Hrdličky mají své stanoviště i u nás na komíně a u sousedky na nádherném smrku. Co neví, nepoví :-).

1 0
možnosti
Foto

Krásný smyslu plný blog. Děkuji

1 1
možnosti
Foto

Samozřejmě to mělo být plusko;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

Zase jiný pohled. Kroměříž je krásný město a bylo fajn se tam potkat, Ivo. R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, každý si najde něco, každý má oko na něco jiného. Bylo to fajn.:-)

0 0
možnosti
DS

Tedy, Ivčo, máte můj obdiv... za krásné fotky, vlastně průvodce po Kroměříži i za tak brzké vstávání. Tedy já jsem také buzena naším novým přírůstkem (fenečka jrt), ale pak zase spěchám šlofíkovat, tedy většinou. Mějte se prima a karmaR^

0 0
možnosti
Foto

Dášo, díky, třeba se také někde někdy potkáme v normální hodinu :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krasa, Ivko. Jen prozrad, kolik bylo hodin, ze tam vubec nikdo nebyl:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo díky, ten čas na hodinách Zámku - přesných 6.00 je reálný ;-D otravovali a vrkali jen holubi. A hrdlička ;-D

2 0
možnosti
Foto

J79a37n31a 72M56a55j98o61v16á

17. 6. 2018 13:29

Ivi, moc hezky jsi to tady viděla, díky, díky.

Pokusím se nějak těm holubům domluvit...ale...jsou takoví povznesení

2 0
možnosti
Foto

Co už, Jani. Všichni všechno měli. Na mě zbyli holubi, pivo a psi ;-D

2 0
možnosti
Foto

Tak začala jste skvěle, ale již mám při ruce pomoc: Staročecha 12°, alk. 5,2% (Postřižiny Nymburk).R^

Ale město holubů? Napočítal jsem tam "roztroušenou sklerózou" jen dva a jednu hrdličku. Na Vaše ornitologické nedostatky jsem Vás již jednou upozorňoval.

0 0
možnosti
Foto

Pane Stratile, dejte si ještě jedno, abyste se dostal na vlnu lehké nadsázky, s kterou byl tento článek psán.

Mých ornitologických omylů si nevšímejte. :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/