Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

některé dvě fotky jsou obvzlášť vydařené:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Připomnělo mi to naše toulání po lázních a moc pěkný pobyt v solné jeskyni. Díky.;-)

1 0
možnosti
Foto

Tak to už jsme nezvládly. Díky, Soňo :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Už je to hodně dávno, co jsme tam byli, ale pamatuju i na tu přehradu:-)

1 0
možnosti
Foto

Super, Honzo. Je vidět, že jsou i tací, co se nespokojí jen s přecházením od baru do baru jako lázeńští povaleči ;-D

1 0
možnosti
Foto

Paní blogerko, vím že NA VÝŠE POLOŽENÉM MÍSTĚ U LUHAČOViC JE PŘEHRADA a měl jsem tam hrát šachy s místním nejlepším šachistou...mimochodem shánět šachistu byl nadlidský problém, ale měl velkého psa, nesoustředil bych se. Mimo jiné víte, že jsou pod kostelem, kam jsem chodil denně, velmi dobří hráči ve stolním tenise...a za Jurkovičovým domem na úrovni kurtů na tenis, prodávaly super čokoládové pití! BYDLEL JSEM V HOTELU, KDE VŽDY BYDLÍ b.....í PREZIDENT KLAUS, bylo to pro mě utrpení, vidět ho..jako naschval jsem na něho narážel pořád. Co se mi líbílo, moc, bylo nátáčení ČETNÍKŮ a vidět dobové šaty a doplńky.Dávám karmu.[>-]EU:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky. Šachy i pingpong jsem hrávala před x-lety, dnes dávám přednost těm velkým psům. :-)

U tenisových kurtů jsem fotila kachny a tenisové míčky ve vodě. Na čokoládové pití mě neužije, jsem spíš na tu rezavou vodu, ale návštěva v čokoládové kavárně je povinností, byť jen symbolicky.

Taky už to tam trochu znám, bydlíme vždy už mimo - směrem k přehradě. Je to sice komplex jak vyšitý z odborových časů, ale bydlení je slušné, snídaně vynikající a je tam božský klid s výhledem na Augustiánský dům a park. A to na pár dní bohatě stačí.

Je tam krásně.

0 0
možnosti
Foto

Fotky za kuropění se povedly. R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, fotky za kuropění jsou moje specialita ;-D

1 0
možnosti
Foto

Až za pět let??? Si to dej znova klidně dřív. :-)

2 0
možnosti
Foto

No ;-D My si to dáváme místo dárku na výročí končící 0 a 5. Já zaplatím jí, ona mně ;-D Možná v mezidobí by mohl zaplatit její manžel ?

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/