Diskuse

Zima nezima

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivko, nádhera jako z pohádky!;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

I98v26a72n 20M66a82r50e12k

25. 3. 2018 20:14

Dneska na tůře s labradorem, jsem objevil rozkvetlý lýkovec, hurá, jaro, i když stále trochu zmrzlé je konečně zde. Karma R^

1 0
možnosti
Foto

Už to pučí, už se budeme připravovat na klíšťata :-) Díky.

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

R^krásný blog, milá procházka. Je to pravda, u nás letos jaro v lednu, pak teprve zima, teď příroda dává najevo, že je čas jarní, pocitově je však stále čas vlezlý. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Dík Soňo, už by to chtělo trochu tepla. nemusí být zrovna na triko, ale aby člověk nemusel přemýšlet, jestli si má vzít ještě další vrstvu ráno, aby pak zas odpoledne nebylo horko. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Krasne fotky, Ivko. A ted uz je pomalu na rade jaro:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky Honzo. Snad už se to umoudří :-)

1 0
možnosti
Foto

hmmm u nás už je skoro jaro:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

Víte, proč mi tady vždycky sednete do noty? Protože jste stavařka a Váš styl podání, ať je to o čemkoliv, mi neubírá energii.R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to jsem moc ráda, děkuji :-)

1 0
možnosti
Foto

Moc hezký fotoblog, pěkné zimní fotky. R^

Psi jsou milí a společenští tvorové. R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsou. Na ledu, sněhu i blátě :-)

0 0
možnosti
AR

R^ Velmi pěkné. A ta zamrzla řeka je Lubina?

1 0
možnosti
Foto

Dějuji, pane Rečku. Ano, Lubina -od splavu ve Větřkovicích až po kachny u nádraží v Příboře.

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/