Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

jedním jsem si jistej...pozemky budou uvedeny do původního stavu:-)

0 0
možnosti
Foto

To budou, záleží z čeho si vezmou vzor :-)

0 0
možnosti
Foto

Jituš, je. Co už - po staru se nedá žít, jak pravila už moje babi, která se narodila v 19.století.

0 0
možnosti
Foto

R^No pozdrav panbuh, Ivko. Nevis, jak dopadl ten strojnik?

1 0
možnosti
Foto

Honzo, asi se bouchl do hlavy :-) Ne, nebyla to úplná banalita, ale nic zas tak vážného to prý nebylo. Zřejmě si za to mohl sám, když neodhadl, co si ještě může dovolit a co ne. Dokážu si představit, co tomu v časovém tlaku předcházelo.

2 0
možnosti
Foto

padl na mě z toho smutek:-/

karmaR^

1 0
možnosti
Foto

I na mě, už dlouho. Tam , kde je ten křížek, na místě zvaném Šibeňák, byly krásné vzrostlé stromy, stín, normální okreska. Te ́d už tam není ani kus toho kopce. Dík.

1 0
možnosti
Foto

Ivano, R^až se mi z toho zatočila hlava, budu muset na rehabilitaci. Ale vážně, člověku je z toho velmi ouvej. A bohužel to není, jen u vás. V Polabí je úrodná půda, tak proč ji nezastavit skladovacími halami ?!8-o

1 0
možnosti
Foto

Soňo, je to hrůza. Dále na Nový Jičín, rozkopané pole a logistický park . Nevím, proč se takovým místům říká park :-/ .

0 0
možnosti
Foto

Už jsem se lekla, že se snažíte dohnat Prahu.;-D:-P;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/