Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Tak milý psí kamaráde, hodně štěstí. :-)

0 0
možnosti
Foto

no tak šup, ať už ho máš doma:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, kočky by to nedaly ;-D

0 0
možnosti
Foto

Teda Ivo! Po ránu kolem šesté hodiny jsem fakt ještě nikdy nebulela!;-(Hlavně, ať se Rexíkovi daří a podej pak o něm zprávuR^V

2 0
možnosti
Foto

Jituš, já jsem brečela zase večer ;-D Už vypadá v pohodě, domácí přijal bez problémů, se psy je v pohodě a už lítá na volno. Tak uvidíme, jak se naučí reagovat na cizí a na děcka. Ale je chytrý, bude to dobré a pak i ten páníček se najde. :-)

1 0
možnosti
PS

Stačí spojit venčení s náhubkem tak aby do něj pes cpal tlamu sám a dají se odbourávat problémy bez rizika pokousání. Dají se pak řešit zdravotní věci (drápky, očkování,...) - ne přes sílu, ale přece jen s jistotou, že když pes ulítne, nebude to na chirurga. Protože když to na té chirurgii skončí, utratí psa, ne toho pitomce, co věděl co má v ruce a přesto jej měl bez koše.

0 0
možnosti
Foto

Víte, útulek ve kterém byl, neřeší ani drápky, ani moc zdravotní péči, jen základní , náhubek je tam snad jeden na větší psy. Tam se riziko pokousání řeší zákazem venčení. Ale v případě Rexe jsme si trochu vybojovali, že ho můžeme venčit. Svým způsobem na vlastní riziko. Je to velmi chytrý pes a kdyby neměl šanci aspoň omezeně chodit ven a socializovat se i s lidmi a psy, obávám se, že po téměř třech letech, kdy byl pouze v kotci bez výběhu, by z něho byl agresivní, zlomený pes. Pak už je asi jakákoliv náprava velmi obtížná. A to že někoho kousnul se stává i při běžném venčení , kdy pes reaguje na nějakou stresovou situaci a první , po čem může chňapnout je venčitelova noha. Taky už jsem pár chytila. Ale kdybychom tam nedocházeli, tak se psi nedostanou ven vůbec.

0 0
možnosti
Foto

Ivi dík, byla by ho škoda , chlupatce jednoho chytrého:-)

0 0
možnosti
PD

P75e88t46r 88D98u90s

4. 3. 2018 22:27

Miloučké.Karma.:-)

2 0
možnosti
Foto

Rexi, jsi velký sympaťák a zasloužíš si hodné páníčky!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, věřím, že to vyjde :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Moc mu držím palce, Ivko:-)

1 0
možnosti
Foto

Držím palce, aby se páníček našel.;-)

1 0
možnosti
Foto

Určitě, Rex je dobrý pes. :-)

1 0
možnosti
PK

Když takový článek čtu,tak moc rád bych si vzal několik pejsku z útulku,ale už nejsem nejmladší a jeden mě zaměstnává až dost..už mohu jen přispívat na jejich život....škoda,že nejsem více bohatý

4 0
možnosti
Foto

Díky i za to a za dobré srdce R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/