Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Víš, Ivko, ty psy, které pomáháš zachraňovat a kočky, jimž se maličko snažím pomáhat já, též žerou maso. Je jim to přirozené a nutit k opaku by bylo proti jejich zdraví. I nám lidem je, coby všežravcům, trocha toho masa přirozená. Někdy mě napadá, že prosazování veganství za každou cenu, je pouhá póza lidí, kteří nedokážou najít seberealizaci přirozeným způsobem.;-)

1 0
možnosti
Foto

U psa je prý veg krmení úplně v pohodě, u kočky dost náročné, ale proveditelné. No, nemám v úmyslu něco takového zkoušet.:-)

0 0
možnosti
Foto

Kocky si pry neumeji samy vyrobit esencialni taurin.

0 0
možnosti
Foto

Neumějí, takže doplňky to jistí. Lidi si zas neumí vyrobit vitamin B12. A taky C, v čemž jsme společně s morčaty unikátní.

1 0
možnosti
Foto

Doplňky jsou v podstatě léky a pokud vím, tak léky se testují na zvířatech. Takže je to to samé:-(

1 0
možnosti
Foto

Tím jsi vytáhl zajímavé téma. Oni fakt existují jedinci, co odmítají léky a doplňky mimo označených VEG kvůli testování na zvířatech.:-(

1 0
možnosti
Foto

Ona existují i třeba taková netestovaná antibiotika?

1 0
možnosti
Foto

Na oficiálním trhu samozřejmě ne, ale radši nechci vědět, co jde ze zahraničí objednat... "Čisté" doplňky u nás koupit jdou, ale přijdou mi neúměrně drahé.

1 0
možnosti
Foto

Ano, ti co barfují psy dávají k masu i zeleninu, takže pes je na zeleninu zvyklý. Ale když se vyloučí maso, pak už je to o chemii a různých doplňcích stravy atd. A to už je snad opravdu proti přírodě. pak někdo žasne, že psi mají rakoviny a civilizační nemoci.

1 0
možnosti
Foto

U těch civilizačních nemocí je víc teorií, nekvalitní krmení, granule obecně...? Bývá zmiňován zejména malý obsah masa. Přitom když jsme měli předchozí fenku na ledvinové dietě, konzervy za 70Kč/kus (na moji zaměstnaneckou slevu, na veterině vyšly na stovku) maso prakticky neobsahovaly...

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/