Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Ivano, nic se nemá přehánět. Když komunikuji se zvířaty, tak se věnuji jim a nepřemýšlím o mojí večeři, maximálně o jejich, čím je živit a potěšit. V

1 0
možnosti
Foto

R^:-)já zvířátka miluju ale masu se nevyhýbám-ale je fakt že trochu výčitky svědomí přitom mám

1 0
možnosti
Foto

Člověk by možná chtěl, ale přirozenost je přirozenost. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Víš, Ivko, ty psy, které pomáháš zachraňovat a kočky, jimž se maličko snažím pomáhat já, též žerou maso. Je jim to přirozené a nutit k opaku by bylo proti jejich zdraví. I nám lidem je, coby všežravcům, trocha toho masa přirozená. Někdy mě napadá, že prosazování veganství za každou cenu, je pouhá póza lidí, kteří nedokážou najít seberealizaci přirozeným způsobem.;-)

1 0
možnosti
Foto

U psa je prý veg krmení úplně v pohodě, u kočky dost náročné, ale proveditelné. No, nemám v úmyslu něco takového zkoušet.:-)

0 0
možnosti

Chyba paní, také psi jsou pro stravu dobří a chutní. S manželkou jsme se tomu naučili v pro mě nedalekých Veřovicích a Ženklavě. Jistě víte kde to je. Samozřejmě nesmí to být nějací malí pinčli, protože na pekáči by nic nebylo!!

0 1
možnosti
Foto

Ano pane Rečku, vím, kde to je a čekala jsem od Vás nějakého psa na pekáči ;-)

0 0
možnosti
Foto

Jak načneš tohle téma, je zle. Mám bohaté zkušenosti.:-P;-)

Mě se zas pořád někdo ptá, čím krmím Julišáka...

0 0
možnosti
Foto

Jenže ty mi nepřijdeš, Klárko, jako bojovnice s plamennou pochodní. A nakonec i dáma, kde mám slíbenou vegebuchtu barfuje a říkala, že to chtělo spoustu odvahy, aby na to maso ze začátku sáhla.

1 0
možnosti
Foto

Láska ke zvířatům a k dobrému jídlu se nevylučuje. I dobrý člověk si může pochutnat na dobrém bifteku.R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Karma, ono to přehánění v některých věcech je fakt na škodu. Od dětství jsem vyrůstal částečně na vsi, přírodu a zvířata mám fakt rád, ale konzumace masa je u lidského druhu už docela dlouho přirozená.

2 0
možnosti
Foto

Také to tak vidím, děkuji.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS