Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ivanko, pěkné toulání a co se jídla týče? To patří ke sportu;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Hezká procházka je z Trojáku na Hostýn. Možná, že ty méně známé trasy jsou lepší než ty vyloženě turistické.Až zase vyrazíte ráda poradím kudy kam ;-) jo kravičky musí mít naišnice bohužel kontroly jsou přísné a všechno musí být ok. EU

0 0
možnosti
Foto

R^ Beskydy, díky za hezkou vzpomínku, budeme tam muset opět vyrazit.

1 0
možnosti
Foto

Vyrazte, Soni. I přes pokrok to stále stojí za to.:-)

1 0
možnosti
Foto

taky jsem po něm chodil...teda spíš jezdil:-)

1 0
možnosti
Foto

Chůze by mi k tobě, Jaromíre, nejak neseděla :-)

0 0
možnosti

...aj bačo bačo náš, peknú škodouku máš. Kdo ti ju vyspraví, keď na servis nemáš.

Text od někoho jiného, ale u dětí býval úspěšný.

Já nemám na servis, ale mám ručičky a tie mi nakradnú potřebné vecičky.;-);-)

2 0
možnosti
Foto

I na 4x4 , ať se lépe jezdí do hor ;-D

0 0
možnosti
Foto

Kdysi v dětství jsme zpívávali parodickou verzi Beskyde, Beskyde...: "aj bačo, bačo náš, trabanta zatáčáš...". To už není pravda, jak je vidět, pokrok se nezastaví ani v horách. ;-D Pěkný fotky, Ivo.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo díky, je vidět, že ona zmíněná národní má mnoho mutací ;-D

Díky za návštěvu. :-)

0 0
možnosti

Skalíkovu louku si pamatuji, když jsme tam jako děti šlapaly z Kněhyně. Tenkrát fungovala i s bazénem.

1 0
možnosti
Foto

Ano i já mám ten obraz v hlavě. Škoda. Zbývá jen nostalgická vzpomínka.

1 0
možnosti
Foto

Valašsko moje-zdrávo buď!;-)R^V

2 0
možnosti
Foto

I ty buď zdráva , Jituš :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hlavně, že to pivo měli, když jsi koukala jak Alenka v říši divů.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, bez toho by to nešlo. To už by byl konec světa, kdyby nebylo pivo ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/