Diskuse

Srdeční

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nejlíp Ti jdou záležitosti:-)

1 0
možnosti
Foto

Na chvíli jsem usedl a kochal se, Ivčo, děkuji!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^A je to tam každý rok jiné, že?;-)

2 0
možnosti
Foto

To si piš, a že tam chodím či jezdím na kole několikrát do roka .:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krásný výlet, tentokrát mě dostaly ty stromy.:-)

3 0
možnosti
Foto

Památné buky, Soňo. Dík. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^moc pěkná procházkaR^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, jsem ráda, že potěšila :-)

0 0
možnosti
Foto

J76a20n 73P39r37a42ž21á25k

12. 11. 2017 17:06

R^Moc hezký článek, Ivko, fotky i povídání:-)

4 0
možnosti
Foto

Dík Honzo, tak prostě od srdce :-)

1 0
možnosti

!Krásný výlet se skvělým závěrem, Iv:-)

3 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/