Diskuse

Předsevzetí

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J90a20n87a 76M24a55j62o15v17á

5. 11. 2017 15:18

Parádní. A, Ivi, fascinuje mne to, jak dokážeš být důsledná. Máš můj obdiv :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dík, Jani. Tož není ta důslednost úplně ve všem :-)

0 0
možnosti
Foto

Myslím, že i tři dobrůtky by sis zasloužila! Krásně jsem se s tebou "projela", s kávičkou po boku;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jituš, ještě tam byl oplateček ku kávičce ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak předsevzetí si raději už nedávám. Ale když člověk překoná sám sebe v jakémkoli věku, je to prostě skvělé. Krásné fotky a zážitky. Ivo, díky. :-)

1 0
možnosti
Foto

Soňo, díky. Zjišťuji, že předsevzetí ohledně kola jsou pro mě nejsnáze plnitelné a splnitelné. Jinak bych musela do článků dávat sklenici s vodou a lupení ;-D

0 0
možnosti

Rozumně jsem to zalomil už v pětadvaceti, takže teď mne odžité roky ani najeté kilometry nestraší .-)

.

R^

1 0
možnosti
Foto

V pětadvaceti bych možná ani neujela těch 25. Připadám si jako víno ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^no už vím, že jsem na fcb neměl pravdu:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek a předsevzetí, Ivko,. Jak počítám Tvou kilometrovou matematiku, tak teď nevím, jestli je Ti teprve patnáct nebo už konečně šestnáct;-D

Hezký večer:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, tož ...;-D Na dvacet mi táhne ;-D

1 0
možnosti
Foto

Já už si předsevzetí raději nedávám. V určitém věku už člověk provozuje sport a jiné fyzické výkony "na pohodu" ne "na krev". Ale stejně je ten Váš sportovní plán sympatický a fotky svědčí o tom, že letošní sezóna stála za to.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, když já jsem teprve před pěti lety zjistila, že si jedno jediné předsevzetí, které je pro mě splnitelné, mohu dát. No a už ho měním ;-D

Na pohodu se dá jet 55 km i více. Tak zastavit, to si vyfotit. zařadit do trasy cukrárnu, nebo nějakou zahrádku ... Strojové tempo a vrcholy nejsou pro mě. I když pro kondici si občas nějaký dám, ale letos to nešlo. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Tak ať je příští sezona lepší.:-);-)

Já jsem letos taky plánovala, jak začnu běhat hned se změnou času na letní. A co myslíš, jak to dopadlo?;-D

1 0
možnosti
Foto

Začala jsi běhat se změnou letní - zimní ? ;-D

1 0
možnosti

R^moc pěkné, Iv:-) Děkuju :-)

0 0
možnosti
Foto

Nemáš zač Jani , zákusky jsou čerstvé, dnešní ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS