Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdarec, hezká procházka.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Nejen gulášek, ale i to kyselo by bodlo. Ivo, prima výlet.:-)

1 0
možnosti
Foto

bych raději jel...ale i tak dobrý:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, kdybys řekl, že jsi technické zázemí gulášové čety, dojel bys na motorce až ke kapli. :-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezky clanek, Ivko. Dal bych si gulasek a pivecko:-)

1 0
možnosti
Foto

Dík Honzo, však večer jsem trpěla při psaní z absence chuťového gulášového koncertu ;-D

1 0
možnosti
Foto

No zavoněl i z obrazovky.

Milujete výborný guláš, ale co když se dostane i do hlavy?

1 0
možnosti
Foto

Co už, prostě dobrý guláš je dobrý guláš :-)

0 0
možnosti
Foto

Když už jsem se tedy tak spletla, tak jsem to pojala aspoň trochu jinak ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^krásný výlet-udělal jste mi laskominy-zítra uvařím gulášek;-D

1 0
možnosti
Foto

Hlavně mně u toho tekla slina ;-D Díky.

0 0
možnosti
Foto

R^Sis to taky vybrala.;-D Ale pěkný report.:-)

1 0
možnosti
Foto

Večer už jsem jen chodila se slinou na rtu - guláš , řízek .... nic . A že bych v devět večer rozmražovala maso ....? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Ivko, moc se mi líbí OBČERSTVOVNY - i ostatníR^:-)

2 0
možnosti
Foto

Protože jsou pro radost :-) Díhy Horste za nahlédnutí .

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc pěkná fotoreportáž. A co se týče gulášku, zrovna jsem ho dneska dělal. N zítra pro návštěvu. Hezký zbytek svátků R^

2 0
možnosti
Foto

A já teď šmejdím v ledničce, co by mi guláš nahradilo ;-D Díky, Pavle.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS