Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Disciplína "zírání psa na páníčka" mne opravdu rozesmála .-)

1 0
možnosti
Foto

No, tak ono to tak vypadá ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivi, moc povedené, jsou krásní a ty sis s tím psaním pro nás dala práci velkou. Díky moc.R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, dík. Bylo to velmi obtížné asi ze 400 fotek vybrat to nejlepší ;-D

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, krásná fotoreportáž R^

1 0
možnosti
Foto

Dík Pavle, bylo to pro radost :-)

1 0
možnosti
Foto

Když jsem tam šla, pochybovala jsem, že mě to bude bavit. A chytlo mě to tak, že jsem málem zapomněla odejít :-)

1 0
možnosti

nádherné záběry nádherných 4nohých tvorečkůR^

2 0
možnosti
Foto

R^Na ty naše obludky je už "lehni" moc náročný povel...;-):-P

1 0
možnosti
Foto

s nadpisem souhlasím:-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, líbilo se mi to moc.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/