Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

Potíž je v tom, že člověk si raději pořídí pejska od štěněte a vychová si ho. U pejska z útulku nevíte, co má za sebou a jak bude v té které situaci reagovat. Já měla fenku a denně tekla krev z mých dalších dvou psů, co už doma byli. Uši měli procvakané jako jízdenky, čumáky porafané, nakonec nám utekla při bouřce a přejelo ji auto. Mrzelo mě to, byla to fenka, která by si zasloužila být jedináček, ale na to mě neupozornili. Měla jsem ji 3roky...

0 0
možnosti
PK

No, nebude to asi jednoduchý pes. Třeba bude mít kliku. Líbilo se mi to.:-)

1 0
možnosti
Foto

Není, někdy je na něm vidět, že zkoumá pohledem, ale pro ty, co naprosto bez výhrad přijal jednoduše za své, je super.

Dík :-)

0 0
možnosti
Foto

Ivko, už proto, že mám taky Rexíka, držím mu dvojnásobně palce R^Va čtyřlístek jsem hned našla, no aspoň na tvém obrázku, když ne na louce;-)

1 0
možnosti
Foto

Jituš dík, však právě. Rexové musí držet spolu R^

0 0
možnosti
Foto

hmm;-( tak třeba se fakt dočká:-)

1 0
možnosti
Foto

Věříme, že když čeká tak dlouho, bude to stát za to :-)

0 0
možnosti
Foto

Moc držím palce a veliký dík všem, kteří se o své srdíčko dělí se čtyřnožci.VR^

1 0
možnosti
Foto

Soňo díky, hlavně pesákům.

1 0
možnosti
MJ

Ivo, i když ho tak pěkně, strategicky uvázali, stejně jsou srabové. Já mám vždycky psy, které nikdo nechce. Lehké to není, ale nakonec to vždycky dobře dopadne a za žádné papírové bych je nevyměnila.

Přeju mu, ať někoho brzy najde a ať to s ním po prvním problému nevzdají (já jsem také párkrát v lese ronila slzy, když jsem si před lety vzala rotvajlerku, co byla rok a půl zavřená v kotci. Teď mám nejlepší kámošku...).

Tak Rexíku, přeju Ti štěstí! Bez toho to nejde. A Tobě, Ivo, dík!!:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Magdi díky. Pokud někomu padne do oka, a jemu ten NĚKDO, budou mít nejlepšího společníka. Ale vždycky se něco může vyvrbit, jen vydržet a nevzdávat.

Díky za nahlédnutí. :-)

1 0
možnosti
Foto

Ten "inzerat" je drsnej ...;-(

1 0
možnosti
Foto

Ale aspoň , že byl takový. Je škoda, když si pes musí zvykat na nové jméno, když původní neznáme.

1 0
možnosti
Foto

Rex je opravdu velký sympaťák a přeji mu, aby brzo našel toho svého člověka, nejen venčitele.:-):-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Rexíku, tak mnoho štěstíV. A Tobě díky, Ivko:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 292
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 855x
Vážně i nevážně, o tom, co mě napadá, o tom, co vidím cestou.

O svých zážitcích ze psího útulku jsem napsala knížku - Potkala jsem psy, útulek a lidi.

http://www.potkala-jsem-psy.cz/